Info klientidele

Hinnastamine

Mis on ruumide hinnad ja millest need sõltuvad?

Kasutame dünaamilist hinnastamist, mis tähendab, et tubade hinnad sõltuvad maja täituvusest. Samuti mõjutab hinda majutusruumi tüüp. Kommunaalkulud koosnevad fikseeritud osast ja sellele juurde liidetakse tegelikul energiahinnal baseeruv muutuv osa. Fikseeritud osale lisandub küte, vee soojendamine, elekter. 


Kommunaalkulude hinna sisse kuuluvad ka Happiness Manageri poolt korraldatavad üritused, väljasõidud, treeneri poolt läbiviidud rühmatreeningud, üle maja leviv kiire WiFi, kõikide ühisalade kasutus, fitness ruumi kasutus (Campus House’is) ning kiire ja abivalmis klienditeenindus. Tagatisraha on ühe kuu tasu (ilma kommunaalkuludeta) ning broneerimistasu on 99 EUR.

Milliseid lisateenuseid ja pakette on mul võimalik tellida või osta?
Pakume rentnikele võimalust osta lisapakette, mis muudavad saabumise mugavamaks: - Master Chef – kõik, mida vajad toidu valmistamiseks ja siis selle nautimiseks (taldrikud, kruusid, klaasid, söögiriistad, pott, pann, köögitarvikud, köögirätik, lõikelaud, kuumaalus), hind 79 EUR. -Puhtad linad – kõik, mida vajad magamiseks ja pesemiseks (tekk, padjad, voodilinad, rätikud), hind 89 EUR. Pakume igas majas lisateenusena ka parkimist kinnises hoovis
 (hind 39,90 EUR). Parkimisteenus on saadaval vabade kohtade olemasolul. Koristusteenust: 
 1) 4x kuus, hind 64 EUR/kuu 
 2) 2x kuus, hind 38 EUR/kuu 
3) 1x kuus, hind 27 EUR/kuu
Kommunaalide hinnastamise muudatus alates 1. novembrist


Alates sügisest 2022, kehtiva lepinguga klientidele alates 01.november 2022, hakkab kõigis Larseni majades kehtima uus kommunaalkulude arvestuse kord, kus igakuine makse koosneb kahtest osast – fikseeritud osa ja sellele juurde liidetav tegelikul energiahinnal baseeruv muutuv osa järgmistel alustel:


  1. Fikseeritud kommunalkulude osa, kuhu kuuluvad prügivedu, liftide hooldus, vesi, internet, maja heakord ja koristus, turvateenus, ning mille suurus on vastavuses toa tüübi ja selle suurusega
  2. Muutuv energia kulude osa, kuhu kuulub küte, vee soojendamine, elekter
    Antud energiateenuste hind hakkab igal kuul olema otseses sõltuvuses elektri börsihinnast, küttele ja vee soojendamisele riiklikult kehtestatud hinnast ning majutustüübi suurusest. Iga majutustüübi muutuvosa arvutuse aluseks on majutustüübi suuruse alusel nii elektrile kui ka küttele (sh vee soojendamine) Larseni poolt fikseeritud eelmise 12 kuu keskmine tarbivuskogus, mis korrutatakse arvelduskuule eelnenenud 30 päeva keskmise elektri börsihinnaga ja küttele ja vee soojendamisele kehtinud maksumusega.

Uus kommunaalmaksete süsteem võimaldab kõigil klientidel suveperioodil (mai – september) maksta kommunaalkulusid vähem kui talvisel kütteperioodil ja vastavalt energialiikide tegelikule maksumusele antud ajas.

Majad ja ruumitüübid

Millised majad ja majutusühikud on valikus?
Larsenis saad valida kolme maja ning mitme erineva ruumitüübi vahel: valikus on nii mugavad stuudiod, moodsad loftid, kahetoalised kui ka jagatud tubadega variandid. Meie ruumid on täielikult möbleeritud, et saaksid end sisse seada kasvõi kohe. Kui broneerid konkreetset ruumi, siis näed täpsemalt, mis sinu valitud ruumis sisaldub. Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: - Eduard house larsen.ee/majad/1 - Rocca house larsen.ee/majad/2 - Campus house larsen.ee/majad/3 Kõikides majades on elanikele kasutamiseks kiire WiFi. Kõik elanikud saavad parkida oma jalgrattad rattamajja ning kasutada ka jalgrataste hoolduspunkti. Autoga liiklejatel on võimalus lisatasu eest parkida sõiduvahend kinnisesse parklasse. Kõikide majade juures on pakiautomaadid, kuhu elanikud saavad soovi korral tellida pakke. Rocca ning Campus House’is on loodud elanikele kasutamiseks pesuruumid, kus saab mugavalt kasutada pesumasinaid, kuivateid ja triikida pesu. Eduard House’is on pesumasin/kuivati igas majutusühikus.

Saabumine

Kuidas näeb välja saabumine?
Oleme valmis sind vastu võtma alates 16.00 lepingus märgitud saabumise päeval. Meie majades on kasutusel nutilukud, mis tähendab, et hoonetesse pääseb kas personaalse koodi, mobiilse ligipääsu või võtmekaardi abil kellegagi kohtumata ning füüsilisel kujul võtit omamata. Täpsem info saabumise ja ligipääsude kohta saadetakse vahetult enne saabumist e-kirja teel.
Kuidas toimub ruumi üleandmine?
Kuna meie majas on nutilukud ning pole administraatorit, siis ruumi füüsilist üleandmist ei toimugi! Kogu vajaliku info saad e-posti teel, et saaksid mugavalt ja iseseisvalt end sisse seada. Pärast saabumist saadame sulle üleandmisakti, mis sätestab ruumi seisukorra põhjaliku detailsusega. Kui märkad lisapuudusi, siis on väga oluline, et annad meile neist kohe teada, et saaksime need lisada üleandmisaktile. Üleandmisaktis sisalduva info põhjal kontrollime ruumi üle peale lahkumist ning selle alusel teeme otsuse, kas seal on tekkinud lisakahjustusi.
Mis on üleandmisakt?
Üleandmisakt on dokument, mis sätestab majutusühiku seisukorra selle üleandmise hetkel. Kliendina on sul kohutus meid teavitada kõikidest puudustest või ebakõladest, mis saabumisel ruumis ilmnevad, et saaksime need jäädvustada üleandmisaktis. 
 Üleandmisakti kasutatakse pärast sinu lahkumist selleks, et kontrollida ruumi seisukorda. Kõik kahjustused, mida üleandmisakti pole märgitud, arvatakse kliendi poolt tekitatuteks.
Kuidas saan kätte oma lisapaketid?
Kui tellisid broneerimisel ka lisapaketid (näiteks voodilinad või köögitarbed), siis leiad need saabumisel oma toast. Peagi on meil plaanis hakata kasutama maja juurde paigaldatud pakiautomaate lisapakettide kohale toimetamiseks.

Kohal olles

Kuidas töötavad lukusüsteemid majades?
Eduardi majas on kasutusel Salto nutilukud, mida saab avada mobiiliäpi (JustIn Mobile) või võtmekaardiga. Esmane ligipääs tehakse mobiiliäpiga, saabudes leiad oma toast ka võtmekaardi. Palume põhivõtmena kasutada just võtmekaarti. Selleks, et võtmekaarti aktiveerida, tuleb seda kõigepealt kasutada suurel lukul (kas koridoride lukud või peaukse lukk). Kui kaotad võtmekaardi, siis uue kaardi väljastamine maksab 30 EUR. Mobiiliäpi ligipääs uueneb automaatselt iga 7 päeva tagant. Kui mingil põhjusel äpp end ise ei uuenda, siis ava äpp ning libista näpuga alla. Võtme uuendamisel on oluline, et oleksid ühendatud internetti ning võtme kasutamisel on oluline, et lülitaksid sisse Bluetoothi. Mobiilse ligipääsu kasutamise juhend: - Ava JustIn Mobile äpp - Vajuta Larseni logoga võtmele - Seejärel vajuta suurele rohelise võtmega sümbolile - Aseta enda telefon ukseluku vastu (Telefon peab puudutama ukselukku. See on eriti oluline, kui kasutad seda väikse luku peal, sisenedes oma majutusühikusse)  - Oota hetk. Uks ongi avatud. NB! Kui sa peaksid oma telefoni või telefoninumbrit vahetama, siis palun anna meile kindlasti teada, sest peame tegema enda süsteemis uuenduse, et su ligipääs jätkuvalt töötaks. Rocca ja Campuse majas on kasutusel Valnese koodlukud, kus saad endale oma personaalse koodi, millega pääsed sisse kõikidest ustest, mis on sinu jaoks vajalikud. Palun veendu, et kirjutad oma koodi kuskile üles, et sa seda enam ei unustaks.
Kas majas on wifi?
Jah, kõikides majades on tasuta wifi. Wifi sisselogimisinfo on järgmine: Campus House Võrgu nimi: Campus House Parool: StayLarsen1B Eduard House 
Võrgu nimi: EduardHouse
 Parool: StayLarsen1B Rocca House Võrgu nimi: Rocca House Parool: StayLarsen1B
Kas ma saan soovi korral kasutada oma internetiteenust?
Meie majas on kiire ja kvaliteetne wifiühendus. Oma internetiteenuse võtmine on võimalik kuid me ei soovita seda, kui pole just tungivat vajadust. Samuti võivad sellega kaasneda lisatasud. Palun võta ühendust meie klienditoega, kui soovid täpsemat infot.
Kas saan end Larseni majja ka sisse kirjutada, näiteks tasuta ühistranspordi kasutamiseks?
Jah, meie majadesse saab teha sissekirjutuse. Loe täpsemalt, kuidas seda teha siit: https://www.tallinn.ee/est/Teenus-Elukoha-aadressi-muutmine-rahvastikuregistris
Kas ma võin Larsenisse tulla ka koos partneri või sõbraga?
Jah, meie juurde võid tulla üksi või kaaslasega – mingit lisatasu sellega ei rakendu. Erandina on Eduard House’i Shared room, mille üks magamistuba on mõeldud vaid üksikkasutuseks. Sõpru võid kutsuda külla igal ajal, kuid palume et sina ise kui ka su sõbrad peaksid kinni meie majareeglitest.
Kas ma saan tulla koos oma mööbliga?
Kõik meie ruumid on täielikult sisustatud, nii et sellega pole sul siin lihtsalt midagi peale hakata. Osaliselt möbleeritud või möbleerimata ruumi ei ole kahjuks võimalik broneerida.
Kas pean järgima ka mõningaid majareeglid?
"Hindame, kui pead lugu meie majareeglitest, millega saad tutvuda siin. Oleme tänulikud, kui arvestad ka teiste majaelanikega. Näiteks soovitame alkohoolseid jooke avalikult mitte tarbida. Suitsetamine on rangelt keelatud kõikides majades (sh ühisaladel, mis asuvad õues). Öörahu on esmaspäevast reedeni kell 22:00-06:00, laupäeval ja pühapäeval kell 00:00-08:00."
Kas saan tulla koos lemmikloomaga?
Meie juurde on oodatud ka pisemat sorti koduloomad, näiteks nunnud ja vaiksed hamstrid võid merisead. Kasside puhul lisandub topelttagatis. Kui sul tekib küsimus, kas sinu koduloom on Larsenisse oodatud, pöördu meie klienditoe poole!
Kuidas toimub igakuine maksmine?
Kuupõhised arved väljastatakse iga kuu esimesel tööpäeval ning need tuleb tasuda meie pangakontole 5. kuupäevaks. Sularahas ega krediitkaardiga pole võimalik maksta. Kui sooritad pangaülekannet välispanga kaudu, siis soovitame tutvuda näiteks Wise’i võimalustega, et säästa ülekandekuludelt.
Kas ma saan oma lepingu jooksul ka ruumi vahetada, kui mul tekib soov?
Muidugi, vabade ruumide olemasolul on seda alati võimalik teha. Vahetamisel rakendub 200 EUR (koristustasu+admintasu).
Mida teha, kui ruumis midagi katki läheb?
Kui toas läheb midagi katki või tekib mõni muu probleem, siis eeldame, et teavitad meid koheselt. Pakume omalt poolt parandustöid, et probleem kiirelt lahedada. Hindame iga juhtumi puhul eraldi, mis on kahjustuse põhjus ning kas üldse või kui palju selle eest tasuda tuleb.
Mis on remonditööde hinnad?
Ruumis teostatavate remonttööde puhul kehtib järgmine hinnakiri: - Administreerimise tasu 30 EUR juhtumi kohta - Töövõtja töötasu vastavalt tegelikult kulunud ajale. Tunnihind on 36 EUR ning arveldamise samm 15 min - Kui toode on vaja asendada, tuleb tasuda selle omahind - Kui toote asendamisel on seda vaja transportida, lisandub transpordile tekkiv kulu, suuremõõtmeliste toodete puhul ka rikutud toote utiliseerimise kulu.

Lahkumine

Kas ma saan lõpetada lepingu ennetähtaegselt?
Lepingu võib öelda üles 30 päevase etteteatamisega, kuid sul on õigus antud perioodi ruumis edasi elada. Juhul, kui soovid lahkuda päevapealt, siis arvestame ikkagi, et leping lõpeb 30 päeva pärast ning selle perioodi tuleb ka tasuda.
Kas ma pean enne lahkumist ka koristama?
Eeldame, et tagastad ruumi sama koristatult, nagu selle saabumispäeval said. Siiski arvestame alati lisaks 50 EUR koristustasu, mis võetakse maha tagatisest enne selle tagastamist. See on vajalik, kuna pärast lahkumist on alati vaja teostada ka spetsiifilisem koristus, mida klient ise teostada ei saa. Juhul, kui ruum on jäetud koristamata, rakendub kahekordne koristustasu summas 100 EUR.
Kuidas lahkumine välja näeb?
Lepingu lõppemise kuupäeval tuleb ruum vabastada hiljemalt kella 12ks. Sel ajal aeguvad ka ligipääsud. Kõik oma asjad tuleb kaasa võtta ja prügi välja viia. Me ei vastuta ruumi jäetud asjade eest.
Kuidas lahkudes tuba üle antakse?
Füüsilist üleandmist ei toimu. Pärast lahkumist kontrollime ruumi üle vastavalt saabumisel koostatud üleandmisaktile. Kui kõik on korras ja samas seisukorras nagu üleandmisaktil, siis tagastame tagatise täies mahus (miinus koristustasu 50 EUR) 2-4 nädala jooksul. Kui ruumis peaks olema tekkinud lisakahjustusi, mida üleandmisaktis polnud kirjas, siis saadame sulle teavitus ning hindame iga kahjustust eraldi. Sellisel juhul võib tagatise tagastamine viibida nii kaua, kuni kahjustused saavad eemaldatud.

Pikendamine

Kuidas toimub lepingu pikendamine?
Kui sa tead juba varakult, et soovid lepingut pikendada, siis anna meie klienditoele sellest e-posti teel teada ning jäta muu meie mureks. Ühtlasi saadame sulle umbes poolteist kuud enne sinu lepingu lõppemist meeldetuletuse, et saaksid lepingut pikendada mugavalt lihtsalt saadetud kirjale vastates. Lepingut pikendatakse hetkel kehtivate hindadega. Kui pikendad lepingut vähemalt 6 kuuks, siis broneerimistasu ei rakendu. Kui pikendad aga vähem kui 6 kuuks, siis rakendub broneerimistasu, mis on 99 EUR. Kui pikendad esialgu 6 kuuks, aga otsustad ikkagi varem lahkuda, tuleb broneerimistasu tagantjärgi tasuda. Kui teatad 30 päeva enne sinu lepingu lõppemist, et soovid pikedada, garanteerime sulle selle võimaluse. Kui soovid aga pikendada vähem kui 30-päevase etteteatamisega, siis meil ei pruugi olla võimalust seda enam sulle pakkuda.

Tühistamine

Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu enne saabumist?
Kui broneerisid ruumi, kuid soovid selle tühistada 14 või rohkem päeva enne lepingu algust: Kui oled allkirjastanud ja maksnud ära arve, kuid saad aru, et ei ole ikkagi Larsenisse tulemas, siis tagastame kogu summa va lepingu/broneerimistasu. Kui broneerisid ruumi, kuid soovid selle tühistada vähem kui 14 päeva enne lepingu algust: tagastamisele läheb vaid deposiit ehk siis peatumistasu, kommunaalkulusid ja lisapakettide tasusid ei tagastata.
Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu peale saabumist?
Lepingust saab loobuda 30-päevase etteteatamisega - nii kaua võid Larsenis edasi viibida. Lahkuda võid ka varem, kuid maksma peab ikkagi 30 päeva eest, alates meie teavitamise päevast.

Keskkonnahoid

Kuidas olla täna parem kui eile?

Selleks on rida lihtsaid samme:

- Märka väikeprügi (nt mikroplastik, suitsukonid, plastikust joogikõrred)
- Väldi digiprügi (nt piira pilveteenuste kasutamist, kustuta mittevajalikud e-mailid, failid ja pildid)
- Võimalusel rendi, laenuta või jaga sõbraga
- Väldi ühekordseid ja pakendatud tooteid
- Ostle läbimõeldult ja kasuta isiklikku poekotti vältides iga kord uue koti ostmist
- Vali tooted, mis on vastupidavad, parandatavad, taaskasutatavad, taastäidetavad või uuendatavad.

Kuidas jäätmeid sorteerida?

Teeme jäätmete sorteerimise lihtsaks. Selleks kasutame läbivalt kõikides Larseni majades eri stiilis sümboleid, mille järgi jäätmeid sorteerida

Igas majutusühikus on ülalpool nimetatud jäätmete kogumiseks 5 konteinerit. Akud/ patareid palume viia selleks mõeldud kogumiskonteineritesse Larseni majade ühisaladel (vt asukohta alt poolt) või suuremates kaubanduskeskustes ja poodides asuvatesse kogumiskastidesse. Suitsukonide jaoks on samuti eraldi konteiner.

Mida täpselt ja kuhu panna leiad tabelist!

Kus asuvad majades sorteerimise prügikastid?

Siit leiad majapõhised juhised, kus on kirjas prügikastide asukohad nii majas sees kui ka väljas.


Campus House

- Prügimaja asub hoone esimesel tasapinnal vahetult peasissepääsu juures. Sisenemiseks kasuta enda ligipääsukoodi.
- Ühisala sorteerimiskastid asuvad 4. korrusel
- Majavälised sorteerimiskastid asuvad peasissepääsu juures
- Suitsukoni konteinerid asuvad katuseterrassil, sisehoovis ja maja hoovipoolse sissepääsu juures


Eduard House 

- Prügimaja asub hoone esimesel tasapinnal, siseparkla tagumises otsas garaažiukse kõrval (ligipääs hoonealuse parkimisala või hoonevälise tee kaudu). 
- Ühisala sorteerimiskastid asuvad 1. korrusel 
- Majavälised sorteerimiskastid asuvad peasissepääsu juures 
- Suitsukoni konteiner asub maja ees  


Rocca House

- Jäätmete kogumise ala asub maja ees eraldi aedikus
- Ühisala sorteerimiskastid asuvad 1. korrusel
- Majavälised sorteerimiskastid asuvad peasissepääsu juures
- Suitsukoni konteiner asub rattamaja juures, suitsetamise alal

Kolid Larsenist välja ja ei tea, mida ülejääkidega teha?

Kuigi oleme Larseni toaühikud sisustanud võimalikult universaalselt, tekib tahes-tahtmata ülejääke, mida väljakolides endaga kaasa võtta ei soovi. 

Ühekordsete pappkastide asemel võid kasutada korduvkasutatavaid rendikaste (nt https://www.pakendikeskus.ee/wox-renditooted). 

Kasutuskõlblikke, terveid ja puhtaid asju saad viia/annetada erinevatele asutustele:

Kuhu viia?
Mida viia?
Lisainfo
Toidupank
Kaua säilivad, terved ja tootja originaalpakendis olevad tooted, mis ei vaja eritemperatuuril hoiustamist.
Uuskasutuskeskus
Riided, jalanõud, aksessuaarid, hobivahendid, muusika/filmid, toataimed, tehnika, nipsasjakesed, mööbel, nõud, mänguasjad, raamatud jms
Sõbralt sõbrale
Riided, mööbel, kodutehnika, mänguasjad, raamatud, kodukaubad, tööriistad.
Aarete Laegas MTÜ
Riided, mänguasjad, raamatud
Varjupaikade MTÜ
Kassi- ja koerakonservid, eined, kasside kvaliteetne kuivtoit, kassiliiv, vannilinad, käterätikud, fliistekid.
Humana
Riided, jalatsid, kodutekstiil, aksessuaarid ja mänguasjad.

Kontaktid

Majutuskonsultant
Majutuskonsultant aitab kõigega broneerimisfaasis – ruumide vaatamine, täpsustavad küsimused, broneerimine jne. Rene-Richard Krause, tel: +372 5197 4419, email: tere@larsen.ee
Klienditugi

Alissa, Gerda ja Victoria aitavad kõigega Larsenis peatumise ajal – saabumine, jooksvad küsimused, info majade kohta, väljaregistreerimine jne.


Pikaajaliste broneeringute puhul (rohkem kui 30 päeva), palume ühendust võtta telefoninumbril +372 600 6440 või e-maili aadressil klienditugi@larsen.ee E-R 9:00-17:00


Lühiajaliste broneeringute puhul (vähem kui 30 päeva), palume ühendust võtta telefoninumbril +372 600 7373 või e-maili aadressil booking@larsen,ee E-P 9:00-20:00

Hooldus- ja haldusjuht
Hooldus- ja haldusjuht vastutab kõigi hooldus-, haldus- ja parandustööde eest majades. Kui soovid meid teavitada mingist füüsiliselt probleemist majutusühikus, siis palun täida see vorm: (https://share.hsforms.com/1eY3uDR3lTCKQ5tw5P48aCA5jkfu). Krister Jõgis, email: maintenance@larsen.ee

Happiness Manager

Kes on Happiness Manager?
Happiness Manager hoolitseb selle eest, et majas elu keeks ning kellelgi ei hakkaks igav. Ta korraldab pidevalt lahedaid üritusi, treeninguid ja muid tegevusi, mis loovad elanike vahel võimalusi omavahel tuttavaks saada ja tekitada kommuunitunnet. Ta on iga maja süda, kes hoolitseb kõige vahva eest. Happiness Manageri eesmärk on pakkuda kõikidele Larsenisse saabujatele võimalikult lahedat ja meeldejäävat kogemust, aidata end tunda uues paigas kodusemalt ja kiiremini sisse elada. Lisaks üritustele pakub Larsen oma elanikeleka eksklusiivsed pakkumisi meie partneritelt või üllatab aeg-ajalt toredate kingitustega - et igast päevas elamus teha!
Milliseid üritusi Happiness Manager korraldab?
Happiness Manager proovib katta võimalikult mitmeid teemasid, et igaüks leiaks midagi oma maitsele. Seetõttu võivad igakuised üritused võivad varieeruda aastast aastasse või majade lõikes. Siiani oleme näiteks avastanud bussireisiga Eesti ilusat loodust, tantsinud Silent Disco saatel maja ühisaladel, osalenud Eesti Vabaõhumuuseumis eestipärasel jõulupeol ning nautinud nautinud terrassil sooja suveõhtut, taustal DJ muusika ja teiste naabrite naerupahvakud. Me ei välista ühtki ideed - kui on huvi, saame avada ka Larseni oma vaba lava või viia läbi meeldejääva vanalinna pubituuri. Iga ürituse eesmärk on pakkuda häid emotsioone, unustamatuid elamusi ning julgustada kasutama kõiki Larseni majade hüvesid.
Millised klubid on Larsenis?
Igas Larseni majas on regulaarsete kohtumistega klubid, mis võivad varieeruda seinast seina. Näiteks Eduard House majas tegutseb kaks klubi: kunstiklubi, kus saadakse kokku ja lastakse oma loomingulisus valla, ning trenniklubi, mille raames toimuvad nii jooga kui ka jõutrennid maja ühisaladel (talviti toas, suviti katuseterrassil). Nendes osalemine on kõigile elanikele vabatahtlik ja tasuta. Klubide eesmärk on võimaldada ühiste tegevuste abil tutvuda teiste elanikega ja luua uusi tutvusi, kelle seast leida endale lauamängusõber, jutukaaslane või, miks mitte, ka tõeline eluarmastus.