Korduma Kippuvad Küsimused
Broneerimine ja hinnad
Kuidas broneerimine käib?
Larsenis on ülilihtne ja kiire instant booking süsteem. Saad kogu broneerimise protsessi algusest lõpuni teha kodulehel: algul valid oma lemmiktoa, siis broneerid soovi korral vaatamise, lõpuks sõlmid lepingu ja tasud. Kirjeldame sulle kogu broneerimisprotsessi: - Mine broneerimisse larsen.ee/otsing ja sisesta endale sobivad kuupäevad. - Vali küljepealsest menüüst sobivad filtrid (filtrite abil saad leida kiirelt just sellise toa, nagu soovid. Valida saab näiteks kindla maja asukoha, toatüübi, rõdu või terrass, spordiruumi olemasolu jne). - Sulle kuvatakse nimekiri kõikidest tubadest, mis on saadaval sinu jaoks sobival ajal ja mis vastavad sinu filtritele. Kui soovid rohkem valikuid, siis võta filtreid vähemaks ja lase meil sind üllatada! - Samuti saad tube sorteerida hinna või suuruse põhjal. - Igale majutusühikule klikkides näed selle kohta rohkem infot ning saad broneerida ka selle majutusühiku vaatamise. - Kui soovid broneerida endale majutusühiku, siis kliki nupul BRONEERI. - Järgmisena saad valida lisateenused ja lisapaketid, kui soovid. - Siis suunatakse sind kliendiankeedile, kuhu saad sisestada oma andmed. - Ja pärast seda ongi aeg lepingu sõlmimiseks. Kui soovid enne broneerimist lepinguga tutvuda, saad seda teha siin https://storage.googleapis.com/larsen-api/staging/media/2021/05/staylarsen-contract.pdf. - Pärast lepingu sõlmimist jääb vaid viimane samm: maksmine. Kui broneerid rohkem kui 30 päeva ette, tuleb esialgu tasuda vaid broneerimistasu. Kui broneerid vähem kui 30 päeva ette, tuleb tasuda kohe broneerimistasu, tagatis, esimese kuu tasu ja kommunaalid (+ lisapaketid või teenused, kui need tellisid). - Palju õnne, sinu broneering ongi kinnitatud! - Kui peaksid soovima oma broneeringut tühistada, saad tingimuste kohta lugeda siin (LINK). NB! Kui soovid meie juures peatuda lühemat aega kui üks kuu, siis broneeri siin hostels.larsen.ee.
Mis on tubade hinnad ja millest need sõltuvad?
Kasutame dünaamilist hinnastamist, mis tähendab, et tubade hinnad sõltuvad maja täituvusest. Samuti mõjutab hinda majutusruumi tüüp. Kommunaalkulud on aastaringselt samad. Nende hind sõltub toatüübist ja suurusest, jäädes vahemikku: - Eduard House 49-89 EUR - Rocca House 69-99 EUR - Campus House 79-109 EUR Selle hinna sisse kuuluvad ka Happiness Manageri poolt korraldatavad üritused, väljasõidud, treeneri poolt läbiviidud rühmatreeningud, üle maja leviv kiire WiFi, kõikide ühisalade kasutus, fitness ruumi kasutus (Campus House’is) ning kiire ja abivalmis klienditeenindus. Tagatisraha on ühe kuu tasu (ilma kommunaalkuludeta) ning broneerimistasu on 99 EUR.
Milliseid lisateenuseid ja -pakette on mul võimalik tellida või osta?
Pakume klientidele võimalust osta lisapakette, mis muudavad saabumise mugavamaks: - Master Chef – kõik, mida vajad toidu valmistamiseks ja siis selle nautimiseks (taldrikud, kruusid, klaasid, söögiriistad, pott, pann, köögitarvikud, köögirätik, lõikelaud, kuumaalus), hind 80 EUR (täpne hind selgitamisel) -Clean Sheets – kõik, mida vajad magamiseks ja pesemiseks (tekk, padjad, voodilinad, rätikud), hind 65 EUR (ühe inimese komplekt, täpne hind selgitamisel) või 75 EUR (kahe inimese komplekt, täpne hind selgitamisel) Pakume igas majas lisateenusena ka parkimist kinnises hoovis
 (hind 39,90 EUR). Parkimisteenus on saadaval vabade kohtade olemasolul. Koristusteenust: 
 1) 4x kuus, hind 64 EUR/kuu 
 2) 2x kuus, hind 38 EUR/kuu 
3) 1x kuus, hind 27 EUR/kuu
Kas saan sõlmida lepingu vabalt valitud ajaks?
Sõlmime lepinguid perioodiks 1-12 kuud. Kui soovid peatuda meie juures alla ühe kuu, siis broneeri siin hostels.larsen.ee. Anname sulle alati enne lepingu lõppemist võimaluse lepingut pikendada. Lepingu pikendamisest saad lugeda siin (LINK lepingu pikendamise punktile).
Kuidas saan broneeringu eest tasuda?
Tasuda on võimalik kas krediitkaardi (Visa, Mastercard) või Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor). Kõik maksed toimuvad eurodes. Stay Larsen OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Majad ja toatüübid
Milliste majade ja toatüüpide vahel saan valida?
Larsenis saad valida kolme maja ning mitme erineva toatüübi vahel: valikus on nii mugavad stuudiod, moodsad loftid, kahetoalised kui ka jagatud tubadega variandid. Meie toad on täielikult möbleeritud, et saaksid end sisse seada kasvõi kohe. Kui broneerid konkreetset ruumi, siis näed täpsemalt, mis sinu valitud ruumis sisaldub. Kõikides Larseni majades on ka lahedad ja avarad ühisalad, mis on mõeldud kõikidele klientidele kasutamiseks ja nautimiseks: Eduard House’ist leiad lobby, kus asub õhuhokilaud, erinevad lauamängud ning väike raamatunurgake. Vaikses co-working toas saad keskenduda õpingutele või rahus tööd teha, imetledes uhket vaadet. Avaral katuseterrassil võid nautida päikeseloojangut, hingata värsket õhku või lugeda oma lemmikraamatut mugavas võrkkiiges. Rocca House’is on lisaks avale lobby'le ka telekatuba, kus korraldada filmiõhtuid või mängida naabritega Xbox’i, päikesepoolne terrass ning haljasala koos jõuala, korvpallirõnga ja pinksilauaga. Iga toaga tuleb kaasa ka oma rõdu! Campus House’is saad tööasju ajada näiteks koosolekuteruumis või avaras co-living alas, päevitada katuseterrassil, mängida telekatoas sõpradega Xboxi, teha trenni fitness ruumis või nautida üliägedat haljasala koos pinksilaua ja kiikedega. Iga toaga tuleb kaasa ka oma rõdu! Igas majas on klientidele kasutamiseks kiire WiFi. Samuti saavad kõik kliendid parkida oma jalgrattad rattamajja ning kasutada jalgrataste hoolduspunkti. Autoga liiklejatel on võimalus lisatasu eest parkida oma sõiduvahend kinnisesse parklasse. Kõigi kolme maja juurest leiad ka Cleveroni pakiautomaadid, kuhu saad soovi korral pakke tellida. Rocca House's ja Campus House’is on loodud klientidele kasutamiseks pesuruumid, kus saab mugavalt kasutada pesumasinaid, kuivateid ja triikida pesu. Eduard House’is on kuivatiga pesumasin igas majutusühikus juba olemas. Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: lingid majade infole.
Kuidas ma tuba näha saan?
Meie kodulehelt saad mugavalt broneerida majutusruumi tuuri. Selleks mine broneerimislehele (LINK) vali välja sind huvitav tuba, millega sooviksid lähemalt tutvuda ning kliki nupul (NUPU NIMI) . Nüüd saad valida kalendrist sobiva aja. Pakume sulle nii videokonsultatsiooni kui ka meie majutuskonsultandiga vaatamise võimalust. Kui valid esimese variandi, siis lepime sinuga kokku aja, millal tutvustame sulle läbi veebi maja ja ruumi võimalusi. Majutuskonsultandiga vaatamine on traditsiooniline ruumituur, kus kohtud majutuskonsultandiga kokkulepitud ajal sind huvitavas majas, kus ta tutvustab sulle maja võimalusi ning sinu valitud tuba. Meie kalendrist näed täpsemalt, millistel aegadel on võimalik eri tüüpi vaatamisi broneerida.
Saabumine
Kas ma võin vabalt valitud kuupäeval saabuda?
Just, Larsenis saad saabumis- ja lahkumiskuupäeva ise valida. Kui saabud või lahkud keset kuud, arvestame esimesel ja viimasel kuul kuutasu päevapõhiselt.
Kuidas näeb välja saabumine?
Oleme valmis sind vastu võtma alates 16.00 lepingus märgitud saabumise päeval. Meie majades on kasutusel nutilukud, mis tähendab, et hoonetesse pääseb kas personaalse koodi, mobiilse ligipääsu või võtmekaardi abil kellegagi kohtumata ning füüsilisel kujul võtit omamata. Täpsem info saabumise ja ligipääsude kohta saadetakse vahetult enne saabumist e-kirja teel.
Kuidas toimub toa üleandmine?
Kuna meie majas on nutilukud ning pole administraatorit, siis ruumi füüsilist üleandmist ei toimugi. Kogu vajaliku info saad e-posti teel, et saaksid mugavalt ja iseseisvalt end sisse seada. Pärast saabumist saadame sulle üleandmisakti, mis sätestab ruumi seisukorra põhjaliku detailsusega. Kui märkad lisapuudusi, siis on väga oluline, et annad meile neist kohe teada, et saaksime need lisada üleandmisaktile. Üleandmisaktis sisalduva info põhjal kontrollime ruumi üle peale lahkumist ning selle alusel teeme otsuse, kas seal on tekkinud lisakahjustusi.
Kohal olles
Kas ma saan ka koos kaaslasega tuba jagada?
Meie juurde võid tulla üksi või kaaslasega – mingit lisatasu sellest ei rakendu. Erandina on Eduard House’i Shared toad, mille üks magamistuba on mõeldud vaid üksikkasutuseks. Sõpru võid kutsuda külla igal ajal.
Kas ma saan tulla koos oma mööbliga?
Kõik meie toad on täielikult sisustatud, nii et oma mööbliga pole sul siin lihtsalt midagi peale hakata. Osaliselt möbleeritud või möbleerimata tubasid me kahjuks ei paku.
Kas pean järgima ka mõningaid majareeglid?
Hindame väga seda, et pead lugu meie majareeglitest, millega saad tutvuda siin. Oleme tänulikud, kui arvestad ka teiste klientidega. Näiteks soovitame alkohoolseid jooke avalikult mitte tarbida. Suitsetamine on rangelt keelatud kõikides majades (sh ühisaladel, mis asuvad õues). Öörahu on esmaspäevast reedeni kell 22:00-06:00, laupäeval ja pühapäeval kell 00:00-08:00.
Kas saan tulla koos lemmikloomaga?
Meie juurde on oodatud ka pisemat sorti koduloomad, näiteks nunnud hamstrid ja merisead. Kasside puhul lisandub topelttagatis. Kui sul tekib küsimus, kas sinu koduloom on Larseni majja oodatud, pöördu meie klienditoe poole.
Kuidas toimub igakuine maksmine?
Kuupõhised arved väljastatakse iga kuu esimesel tööpäeval ning need tuleb tasuda meie pangakontole 5. kuupäevaks.
Kas ma saan oma lepingu jooksul ka tuba vahetada, kui mul tekib soov?
Muidugi, vabade tubade olemasolul on seda alati võimalik teha. Vahetamisel rakendub 100 EUR (koristustasu+admintasu).
Mida teha, kui toas midagi katki läheb?
Kui toas läheb midagi katki või tekib mõni muu probleem, siis palun teavita meid koheselt. Pakume omalt poolt parandustöid, et probleem kiirelt lahedada. Hindame iga juhtumi puhul eraldi, mis on kahjustuse põhjus ning kas üldse või kui palju selle eest tasuda tuleb.
Lahkumine
Kas ma saan lõpetada lepingu ennetähtaegselt?
Lepingu võib öelda üles 30 päevase etteteatamisega, kuid sul on õigus antud perioodil tuba edasi kasutada. Juhul, kui soovid lahkuda päevapealt, siis arvestame ikkagi, et leping lõpeb 30 päeva pärast ning selle perioodi tuleb ka tasuda.
Kas ma pean enne lahkumist ka koristama?
Eeldame, et tagastad toa sama koristatult, nagu selle saabumispäeval said. Siiski arvestame alati lisaks 50 EUR koristustasu, mis võetakse maha tagatisest enne selle tagastamist. See on vajalik, kuna pärast lahkumist on alati vaja teostada ka spetsiifilisem koristus, mida klient ise teostada ei saa. Juhul, kui tuba on jäetud koristamata, rakendub kahekordne koristustasu summas 100 EUR.
Kuidas lahkumine välja näeb?
Lepingu lõppemise kuupäeval tuleb tuba vabastada hiljemalt kella 12ks päeval. Sel ajal aeguvad ka ligipääsud. Palun võta kaasa kõik oma asjad ja vii välja prügi. Me ei vastuta tuppa jäetud asjade eest.
Kuidas lahkudes tuba üle antakse?
Füüsilist üleandmist ei toimu. Pärast lahkumist kontrollime toa üle vastavalt saabumisel koostatud üleandmisaktile. Kui kõik on korras ja samas seisukorras nagu üleandmisaktil, siis tagastame tagatise täies mahus (miinus koristustasu 50 EUR) 2-4 nädala jooksul. Kui toas peaks olema tekkinud lisakahjustusi, mida üleandmisaktis polnud kirjas, siis saadame sulle teavitus ning hindame iga kahjustust eraldi. Sellisel juhul võib tagatise tagastamine viibida nii kaua, kuni kahjustused saavad eemaldatud.
Pikendamine
Kuidas toimub lepingu pikendamine?
Kui sa tead juba varakult, et soovid lepingut pikendada, siis anna meie klienditoele sellest e-posti teel teada ning jäta muu meie mureks. Ühtlasi saadame sulle umbes poolteist kuud enne sinu lepingu lõppemist meeldetuletuse, et saaksid lepingut pikendada mugavalt lihtsalt saadetud kirjale vastates. Lepingut pikendatakse hetkel kehtivate hindadega. Kui pikendad lepingut vähemalt 6 kuuks, siis broneerimistasu ei rakendu. Kui pikendad aga vähem kui 6 kuuks, siis rakendub broneerimistasu, mis on 99 EUR. Kui pikendad esialgu 6 kuuks, aga otsustad ikkagi varem lahkuda, tuleb broneerimistasu tagantjärgi tasuda. Kui teatad 30 päeva enne sinu lepingu lõppemist, et soovid pikedada, garanteerime sulle selle võimaluse. Kui soovid aga pikendada vähem kui 30-päevase etteteatamisega, siis meil ei pruugi olla võimalust seda enam sulle pakkuda.
Tühistamine
Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu enne saabumist?
Kui broneerisid toa, kuid soovid selle tühistada 14 või rohkem päeva enne lepingu algust: Kui oled allkirjastanud lepingu ja maksnud ära arve, kuid saad aru, et ei ole ikkagi Larsenisse tulemas, siis tagastame kogu summa va broneerimistasu. Kui broneerisid ruumi, kuid soovid selle tühistada vähem kui 14 päeva enne lepingu algust: tagastamisele läheb vaid deposiit ehk siis broneerimistasu, peatumistasu, kommunaalkulusid ja lisapakettide tasusid ei tagastata.
Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu pärast saabumist?
Lepingust saab loobuda 30-päevase etteteatamisega - nii kaua võid oma ruumi edasi kasutada. Lahkuda võid ka varem, kuid maksma peab ikkagi 30 päeva eest, alates meie teavitamise päevast.
Kontaktid
Majutuskonsultant
Majutuskonsultant aitab kõigega broneerimisfaasis – tubade vaatamine, täpsustavad küsimused, broneerimine jne. Rene-Richard Krause +372 5197 4419 tere@larsen.ee hello@larsen.ee
Klienditugi
Klienditugi aitab kõigega alates Larseni majja saabumisest – saabumine, jooksvad küsimused jne. Alissa Turunova +372 5883 9550 klienditugi@larsen.ee support@larsen.ee
Happiness Manager
Kes on Happiness Manager?
Happiness Manager hoolitseb selle eest, et majas elu keeks ning kellelgi ei hakkaks igav. Ta korraldab pidevalt lahedaid üritusi, treeninguid ja muid tegevusi, mis loovad klientide vahel võimalusi omavahel tuttavaks saada ja tekitada kogukonnatunnet. Ta on iga maja süda, kes hoolitseb kõige vahva eest. Happiness Manageri eesmärk on pakkuda kõikidele Larseni majja saabujatele võimalikult lahedat ja meeldejäävat kogemust, aidata end tunda uues paigas hubaselt ja kiiremini sisse elada. Lisaks üritustele pakub Larsen oma klientidele ka eksklusiivsed pakkumisi meie partneritelt või üllatab aeg-ajalt toredate kingitustega - et igast päevas elamus teha!
Milliseid üritusi Happiness Manager korraldab?
Happiness Manager proovib katta võimalikult mitmekülgseid teemasid, et igaüks leiaks midagi oma maitsele. Seetõttu võivad igakuised üritused varieeruda aastast aastasse või majade lõikes. Siiani oleme näiteks avastanud bussireisiga Eesti ilusat loodust, tantsinud Silent Disco saatel maja ühisaladel, osalenud Eesti Vabaõhumuuseumis eestipärasel jõulupeol ning nautinud nautinud terrassil sooja suveõhtut, taustal DJ muusika ja teiste naabrite naerupahvakud. Me ei välista ühtki ideed - kui on huvi, saame avada ka Larseni oma vaba lava või viia läbi meeldejääva vanalinna pubituuri. Iga ürituse eesmärk on pakkuda häid emotsioone, unustamatuid elamusi ning julgustada kasutama kõiki Larseni majade hüvesid.
Millised klubid on Larsenis?
Igas Larseni majas on regulaarsete kohtumistega klubid, mis võivad varieeruda seinast seina. Näiteks Eduard House majas tegutseb kaks klubi: kunstiklubi, kus saadakse kokku ja lastakse oma loomingulisus valla, ning trenniklubi, mille raames toimuvad nii jooga kui ka jõutrennid maja ühisaladel (talviti toas, suviti katuseterrassil). Nendes osalemine on kõigile klientidele vabatahtlik ja tasuta. Klubide eesmärk on võimaldada ühiste tegevuste abil tutvuda teiste klientidega ja luua uusi tutvusi, kelle seast leida endale lauamängusõber, jutukaaslane või, miks mitte, ka tõeline eluarmastus :)