Pikaajaline majutus
Larsenis on toa broneerimine lihtne ja mugav! Siin on protsess:
- Vali sobiv tuba- Vali endale maja ja toatüüp, mis vastab kõige paremini sinu vajadustele. Seejärel sisesta soovitud lepingu algus- ja lõppkuupäevad.
- Sisesta oma andmed- Täida vajalikud andmed ning meie veebisait loob automaatselt lepingu vastavalt sinu sisestatud infole.
- Allkirjasta ja maksa- Lepingut saad üle vaadata ning allkirjastada otse oma arvutis või telefonis. Broneeringu kinnitamiseks teosta makse.
Kui aeg saab otsa või tekib probleeme, alusta lihtsalt protsessi uuesti.
Tubade hinnad on erinevad ning sõltuvad mitmest olulisest tegurist, sealhulgas asukohast, toatüübist, suurusest, nõudlusest ja saadavusest. Teatud asukohtades võivad hinnad olla kõrgemad või madalamad, ning suuremad toad võivad maksta rohkem. Täpsema hinnainfo saamiseks külasta meie veebilehte, kust leiad ajakohased hinnad vastavalt valitud majale ja toatüübile.
Pakume kahte võimalust, et vastata teie vajadustele: traditsiooniline tagatisrahaga broneerimine ja paindlik ilma tagatisrahata tasu.
Traditsiooniline tagatisraha
Selle valiku korral maksate ette tagatisraha, mis on võrdne ühe kuu üüriga. Seda summat hoiame teie väljakolimise kuupäevani. Kui tuba tagastatakse heas seisukorras, arvestame tagatisrahast maha 94€ süvapuhastustasu ning tagastame ülejäänud summa.
Igakuine ilma tagatisrahata tasu
Meie uus ilma tagatisrahata tasu on loodud selleks, et kolimine oleks lihtsam ja taskukohasem. Selle valiku korral maksate iga kuu väikest tasu, mitte täissummas tagatisraha. Kuigi see tasu ei ole tagastatav, aitab see vältida suurt esialgset makset.
Kui otsustate mõne kuu möödudes siiski valida traditsioonilise tagatisraha võimaluse, saate seda teha, makstes täieliku tagatisraha summa ning ühekordse 50 €.
Kuigi meie toad on täielikult sisustatud, ei sisaldu hinnas voodipesu, rätikud ega köögitarvikud. Neid komplekte on võimalik osta meie käest või tuua ise kaasa. Lisaks saate oma broneeringule lisada koristusteenuse või parkimise vastavalt oma vajadustele ja eelistustele.
Jah, loomulikult! Saate meie juures viibida kas ühe päeva või kuni terve aasta. Lihtsalt valige oma eelistatud kuupäevad enne toa broneerimist. Kui sõlmite aasta pikkuse lepingu, saate seda enne praeguse lepingu lõppemist pikendada veel üheks aastaks.
Kui broneerite toa vähemalt kuu aega ette, peate broneerimisprotsessi lõpus maksma ainult lepingu tasu. Kaks kuni kolm nädalat enne teie sissekolimise kuupäeva saadame teile arve tagatisraha, esimese kuu üüri ja kommunaalkulude eest.
Kui teie sissekolimise kuupäev on vähem kui 30 päeva pärast broneerimist, saate lihtsalt järgida veebisaidil antud maksejuhiseid.
Sõbralik meeldetuletus - me aktsepteerime ainult veebimakseid.
Jah, saate jagada tuba partneriga, kui viibite stuudio toas või loft'is. Kõik meie toad mahutavad kaks inimest. Ainus erand on jagatud toad Eduardi majas, kus on ühte tuppa lubatud ainult üks inimene, et tagada teie naabri privaatsus.
Lühiajaline majutus
Lühiajaliste broneeringute puhul saad saadavust ja hindu kontrollida otse meie Cloudbeds lehelt. Protsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. Vali soovitud kuupäevad, vaata saadaval olevaid võimalusi ning kinnita broneering järgides juhiseid!
Lühiajalise majutuse hinnad sõltuvad mitmest tegurist, sealhulgas hooajast, täituvuse tasemest, toa suurusest ja asukohast. Varajane broneerimine võib aidata soodsamaid pakkumisi leida, kuna saadavus ja hinnad võivad nõudluse põhjal muutuda.
Makseinfo
Arved saadetakse sinu e-posti aadressile iga kuu esimesel kuupäeval, maksetähtaeg on 5. kuupäev.
Igakuine arve sisaldab majutustasu, fikseeritud kommunaalkulusid, muutuvate kommunaalide kulusid ning hooldustasu 9.90€, mis rakendub vastavalt kehtivatele tingimustele. Kui oled valinud deposiidivaba võimaluse ja/või lisateenuseid (nt koristus, parkimine), kajastuvad need tasud samuti sinu kuuarvel.
Kui sinu lepinguperiood on lühem kui 3 kuud (90 päeva), lisandub kuumaksele ja kommunaalidele 9% käibemaks.
Teil on võimalik maksta krediitkaardiga (Visa või MasterCard) või Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop ja Luminor). Kõik maksed tehakse eurodes.
Stay Larsen OÜ haldab isikuandmeid ning jagab vajalikku infot turvaliselt meie maksetöötleja Montonioga, et tagada maksete edukas töötlemine.
Majad ja toatüübid
Larseni valikus on neli erinevat maja, kus pakume erinevaid toatüüpe, sealhulgas mugavad stuudiokorterid, kaasaegsed loftid, kahetoalised korterid ning jagatud ruumidega elamispinnad. Kõik toad on täielikult sisustatud, et saaksid kiiresti sisse kolida.
Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: - Eduard House - Rocca House - Campus House - Stereo House
Pakume võimalust osaleda videokonsultatsioonil või tutvuda tubadega kohapeal koos meie Majutusspetsialistiga. Selleks mine lehele larsen.ee/search, vali sind huvitav tuba ja klõpsa nupule Broneeri vaatamine. Seejärel saad valida sobiva kuupäeva ja kellaaja kalendrist.
Samuti saad tutvuda iga maja virtuaaltuuridega. Selleks navigeeri lehele larsen.ee/houses/ ja klõpsa nuppu Virtuaaltuur, et näha iga maja ja selle tube.
Saabumine
Kõik saabumisega seotud detailid on välja toodud teie lepingus, sealhulgas saabumise ja lahkumise kuupäevad ning seotud kuutasud.
Saabumispäeva hommikul saadetakse teile e-kiri üksikasjalike juhistega, mis sisaldavad vajalikku infot saabumise kohta. See e-kiri on lisaks varasemale kirjale pealkirjaga "Tähtis info sinu saabumise kohta! / Important Information About Your Check-In!", mis saadetakse pärast broneeringu kinnitust.
Nendes e-kirjades on välja toodud hoone ja toa ligipääsuinfo.
Ootame teid saabumise päeval alates kella 16.00-st. Meie hooned on varustatud nutilukkudega, mis võimaldavad mugavat ligipääsu kas isikliku koodi, mobiilirakenduse või võtmekaardi abil.
Kuna meie hooned on iseteeninduslikud ja kohapeal puudub administraator, toimub kogu sisseregistreerimisprotsess kontaktivabalt. Kõik vajalikud saabumise ja ligipääsu üksikasjad saadetakse e-posti teel vahetult enne kolimispäeva, et teie saabumine oleks sujuv ja mugav.
Check-in on võimalik igal ajal alates kell 16.00 teie saabumispäeval, kuna ligipääs aktiveeritakse sellest hetkest. Hoonesse ja oma tuppa saab siseneda ööpäevaringselt, sealhulgas öisel ajal, tagades paindliku saabumise võimaluse.
Saabumispäeval saadetakse teile e-posti teel dokument nimega "Handover Act", mille abil saate kolme päeva jooksul raporteerida oma toas leitud probleeme või puudusi.
Varasem sisseregistreerimine sõltub saadavusest. Palun võtke ühendust e-posti teel aadressil support@larsen.ee, et uurida, kas tuba on valmis enne ametlikku sisseregistreerimise aega.
Handover Act on oluline dokument, mis saadetakse teile saabumispäeval ja mille täitmiseks on kolm päeva. Selle täitmine on vajalik, kuna see fikseerib toa seisukorra kolimise ajal, kaitstes nii teid kui ka Larsenit võimalike kahjuvaidluste eest. Kõik puudused ja probleemid saab kohe alguses dokumenteerida, tagades selge ülevaate toa seisukorrast ning vajaminevatest parandustest või kohustustest.
Kui täidate Handover Act’i enne kolmandat päeva või soovite pärast selle esitamist lisada täiendavat infot, on teil võimalik saata lisadokumente e-posti aadressile support@larsen.ee kolme päeva jooksul. See protsess aitab tagada, et teie viibimine algab selgusega ja murevabalt.
Parkimine
Kui te ei valinud lepingut sõlmides parkimist, võtke palun ühendust meie klienditoega aadressil support@larsen.ee. Pakume parkimisvõimalusi aiaga piiratud hoovis või hoone ees hinnaga 29–39 EUR kuus, olenevalt saadavusest.
Parkla asub hoone taga ning sinna pääseb mobiilirakenduse või kaardi abil. Korrapäraseks parkimiskorralduseks määratakse teile konkreetne parkimiskoht. Värav avaneb automaatselt väljasõidul.
Tasuta parkimise jaoks võib kasutada hoone kõrval või tänaval olevaid vabu kohti. Palun jälgige tasuta parkimist tähistavaid liiklusmärke.
Parkla asub sissepääsust paremal ning sinna pääseb uksekoodi abil. Korrapäraseks parkimiskorralduseks määratakse teile konkreetne parkimiskoht. Tõkkepuu avaneb automaatselt väljasõidul.
Campus House’i lähedal on olemas tasuta parkimise võimalused, kuid palun jälgige liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.
Parkla asub hoone all, sissepääs on peaukse paremal küljel. Sisenemiseks kasutage oma toa koodi, mille saab sisestada vasakule seinale paigaldatud paneelil vahetult enne väravat. Konkreetne parkimiskoht määratakse teile e-posti teel. Värav avaneb automaatselt väljasõidul.
Tasuta parkimist on võimalik kasutada tänaval Rocca House’i vastas, kuid palun jälgige liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.
Parkimisluba väljastatakse vastavalt teie broneerimisperioodile ning selleks on vajalik auto registreerimisnumber. Parkida võib hoone ees olevatele vabadele kohtale, välja arvatud Larseni töötajatele reserveeritud kohtadele. Parkimine toimub vabade kohtade olemasolul.
Alternatiivina on võimalik parkida vastavalt Ühisteenuste poolt kehtestatud hinnakirjale parklasse numbriga P92, kus parkimine on lubatud mõlemal pool parkimisala.. Samuti võib Stereo House’i lähedal kasutada tänaval asuvaid tasuta parkimisalasid, kuid palun jälgige liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.
Lemmikloomad
Larseni majutuskohtadesse on oodatud väiksemad koduloomad, sealhulgas hamstrid, merisead ja kassid. Siiski palume tähele panna, et koerad ei ole lubatud. Kui teil on küsimusi oma lemmiklooma sobivuse kohta, võtke julgelt ühendust meie klienditoega!
Lemmikloomaga tulles rakendub kahekordne deposiiditasu.
Toa ja maja vahetamine
Muidugi! Toavahetus on võimalik vastavalt saadavusele. Toavahetuse tasu on 200€ (katab koristus- ja halduskulud). Küsimuste korral toavahetuse osas, saatke palun e-kiri aadressile hello@larsen.ee ning lisage, millist toatüüpi te eelistate.
Tuba on võimalik vahetada Larseni majade vahel, kui seal on saadaval vabu tube. Saatke palun e-kiri aadressile hello@larsen.ee, märkides ära soovitud toatüüp ja maja. Kõikide toavahetuste puhul, sealhulgas majade vahel, rakendub tasu 200€ (katab koristus- ja halduskulud).
Kohal olles
Kõik meie toad on täielikult möbleeritud, seega ei ole vajadust täiendavat mööblit tuua. Siiski on teil lubatud lisada väiksemaid sisustuselemente, nagu kohvilaud või öökapid, eelneva kokkuleppe alusel meiega. Hetkel ei paku me osaliselt möbleeritud ega möbleerimata tube.
Hindame teie lugupidamist meie majareeglite vastu, millega saate tutvuda siin: Larsen Stay kodureeglid. Palume teil olla teiste elanike suhtes lugupidav, näiteks koristada enda järel, et hoida ühisruumid puhtad ja mugavad kõigile. Suitsetamine (ka e-sigaretid) on kõikides majades rangelt keelatud, sealhulgas toas, rõdul ja välistingimustes (välja arvatud määratud aladel).
Öörahu kehtib tööpäevadel kell 22:00-06:00 ja nädalavahetustel kell 00:00-08:00. Aitäh, et aitate meil hoida meeldivat keskkonda kõigile!
Kui teie toas läheb midagi katki või te tuvastate muid probleeme, andke sellest palun meile kohe teada, et saaksime kiiresti reageerida. Meie meeskond teostab parandustöid probleemide võimalikult kiireks lahendamiseks. Kahjudega seotud kulud hinnatakse individuaalselt, sõltuvalt põhjusest ning me teavitame teid, kui maksmine on vajalik. Kõikidest probleemidest saab märku anda hooldusteenuste vormi kaudu.
Võrgu nimi vastab teie maja nimele ja parool on StayLarsen1B.
Kui soovite tellida eraldi internetiteenust, saate meie eelneva nõusolekuga korraldada teenusepakkuja visiidi. Pange tähele, et kui viibite Eduardi majas, siis pooled toad on juba ruuteriga varustatud ning alternatiivseid internetilahendusi sinna paigaldada ei saa. Interneti miinimumkiirus on 10MB üles- ja allalaadimiseks.
Larseni kogukond
Kui kolite Larseni majja, saate automaatselt osa meie elavast kogukonnast! Kui soovite uusi inimesi kohata ja sõpru leida, korraldab Larseni Community Manager igakuiselt üritusi, mis on mõeldud ainult elanikele. Nendest üritustest antakse teada iga maja koridorides olevatel ekraanidel, meie Discordi kogukonnaplatvormil ja igakuises uudiskirjas. Üritustel osalemiseks registreeruge lihtsalt ürituse plakatitel olevate QR-koodide või linkide kaudu.
Korraldame mitmesuguseid üritusi, sealhulgas filmiõhtuid, ühiskokkamise sessioone, kunstikursusi, grupijalutuskäike, treeninguid ja loomulikult meie kuulsaid Larseni pidusid! Samuti organiseerime kultuuriõhtuid, kus elanikud saavad jagada ja tähistada oma kodumaist kultuuri toidu, muusika, traditsioonide ja lugude kaudu.
Absoluutselt! Meile väga meeldib, kui elanikud toovad oma oskused, hobid või loomingulised ideed kogukonda. Kui soovite korraldada üritust, kursust, treeningut või muud tegevust, oleme siin, et teid toetada ja juhendada, et kõik sujuks põnevalt ja nauditavalt kõigi jaoks.
Lahkumine
Teil on õigus lõpetada leping ennetähtaegselt 30-päevase etteteatamisega, tingimusel, et väljakolimise kuupäev ei lange nädalavahetusele. Kui soovite lepingu lõpetada koheselt, rakendatakse trahvi, mis võrdub ühe kuu üürisumma ja kommunaalkuludega.
Nagu on sätestatud teie lepingus, tagastame teie tagatisraha 30 kalendripäeva jooksul pärast lepingu lõppemist, eeldusel, et teie vastu ei esitatud pretensioone. Pange tähele, et lõppkoristustasu, nagu on määratud lepingus, arvestatakse tagatisrahast maha.
Ootame, et tuba tagastatakse samas puhtas seisukorras, nagu see oli saabumisel. Kõik isiklikud esemed ja prügi tuleb eemaldada. Siiski arvestatakse tagatisrahast maha kohustuslik koristustasu summas 94 eurot enne tagastamist. See tasu katab põhjaliku lahkumisjärgse koristuse kulud, mida külalised ei saa ise teha. Kui tuba jäetakse puhastamata, lisandub kohustuslikule koristustasule täiendav süvakoristustasu summas 94 eurot.
Lepingu lõppemise päeval tuleb tuba vabastada hiljemalt kell 11.00. Pärast seda aegub ka elektrooniline ligipääs. Palun võtke kõik oma isiklikud asjad kaasa ja viige prügikott välja. Me ei vastuta tuppa unustatud asjade eest. Lahkuda võib igal ajal enne lepingu lõppemist, kuna toa füüsilist üleandmist lahkumisel ei toimu.
Deposiit tagastatakse 30 päeva jooksul pärast lepingu lõppemist sellele kontole, mida kasutati viimase rendimakse tegemiseks, kui pole määratud teisiti. Kui toas ei ole kahjustusi ega ootel arveid, tagastatakse depoosiditasu. Lepingu järgi arvestatav puhastustasu 94 EUR lahutatakse deposiidist.
Lahkumispäeval viiakse läbi toa kontroll, et hinnata toa seisukorda. Meie meeskond teeb põhjaliku 29-sammulise kontrolli ja dokumenteerib kõik kahjustused. Seejärel võrreldakse leide teie üleandmisprotokolliga, mis tehti sisse kolides. Kui avastame kahju, mida teie üleandmisprotokollis ei ole kirjas, anname teile teada. Pange tähele, et kõik kahjud, mida te ei ole dokumenteerinud, arvestatakse teie deposiidist maha (v.a loomulik kulumine).
Pikendamine
Majutuse pikendamiseks saatke lihtsalt e-kiri meie müügitiimile aadressil hello@larsen.ee, märkides ära kuupäevad, mida soovite lisada. Palun andke teada, kas eelistate jääda oma praegusesse tuppa või soovite uurida teisi toavõimalusi. Teeme kõik, et teie soovile kiiresti vastu tulla!
Juhime tähelepanu, et lepingu pikendamist saab teha maksimaalselt üheks aastaks alates tänasest kuupäevast, olenemata kehtiva lepingu lõppkuupäevast.
Tühistamine
Kui soovite lepingu tühistada vähemalt 14 päeva enne sissekolimist, tagastame kogu summa, välja arvatud broneerimistasu.
Kui soovite lepingu tühistada vähem kui 14 päeva enne sissekolimist, tagastame ainult tagatisraha, juhul kui olete otsustanud tasuda kogu summa ette. Igakuine deposiidivaba tasu ei ole ühelgi juhul tagastatav.
Lepingu saab tühistada 30-päevase etteteatamisega – selle aja jooksul saate oma tuba edasi kasutada. Samuti võite lahkuda varem, kuid sel juhul peate ikkagi tasuma 30-päevase perioodi eest pärast etteteatamist.
Kontaktid
Majutuskonsultant aitab kõigega broneerimisfaasis – tubade vaatamine, täpsustavad küsimused, broneerimine jne (Esmaspäev-Reede 9:00-17:30)
Karl: +372 5197 4419; hello@larsen.ee
Klienditugi aitab kõigega Larsenis peatumise ajal. Gerda, Hanna ja Aigi on kättesaadavad esmaspäevast reedeni kell 10:00–17:00. Töövälisel ajal suunatakse kõned meie turvapartnerile.
Lühiajaliste broneeringute puhul (kuni üks kuu): +372 600 7373; booking@larsen.ee
Meie hooldusmeeskond aitab, kui teil on probleem toaga (elekter, valgustus, mööbel, küte, kodumasinad, torustik ja vesi, ventilatsioon jne).
Hooldusmeeskond on kättesaadav esmaspäevast reedeni kell 9:00–17:00
maintenance@larsen.ee
Teatage probleemist siin: vorm
Klienditoe töövälisel ajal, hädaolukorra või turvalisusega seotud probleemide korral võtke ühendust meie turvafirmaga numbril +372 677 4896
Meie Community Manager hoolitseb selle eest, et elu majas püsiks mõnus ja keegi ei tunneks igavust. Kogukonnajuht korraldab pidevalt vahvaid üritusi, treeninguid ja muid tegevusi, mis loovad võimalusi inimestel üksteisega tutvuda ja kogukonnatunnet tekitada community@larsen.ee