Korduma Kippuvad Küsimused

Broneerimine ja hinnad

Kuidas broneerimine käib?
Larsenis on ülilihtne ja kiire instant booking süsteem. Saad kogu broneerimise protsessi algusest lõpuni teha kodulehel: algul valid oma lemmiktoa, siis broneerid soovi korral vaatamise, lõpuks sõlmid lepingu ja tasud. Kirjeldame sulle kogu broneerimisprotsessi: - Mine broneerimiseks larsen.ee/otsing ja sisesta endale sobivad kuupäevad. - Vali küljepealsest menüüst sobivad filtrid (filtrite abil saad leida kiirelt just sellise toa, nagu soovid. Valida saab näiteks kindla maja asukoha, toatüübi, rõdu või terrass, spordiruumi olemasolu jne). - Sulle kuvatakse nimekiri kõikidest tubadest, mis on saadaval sinu jaoks sobival ajal ja mis vastavad sinu filtritele. Kui soovid rohkem valikuid, siis võta filtreid vähemaks ja lase meil sind üllatada! - Samuti saad tube sorteerida hinna või suuruse põhjal. - Igale majutusühikule klikkides näed selle kohta rohkem infot ning saad broneerida ka selle majutusühiku vaatamise. - Kui soovid broneerida endale majutusühiku, siis kliki nupul Broneeri. - Järgmisena saad valida lisateenused ja lisapaketid, kui soovid. - Siis suunatakse sind kliendiankeedile, kuhu saad sisestada oma andmed. - Ja pärast seda ongi aeg lepingu sõlmimiseks. Kui soovid enne broneerimist lepinguga tutvuda, saad seda teha siin. - Pärast lepingu sõlmimist jääb vaid viimane samm: maksmine. Kui broneerid rohkem kui 30 päeva ette, tuleb esialgu tasuda vaid broneerimistasu. Kui broneerid vähem kui 30 päeva ette, tuleb tasuda kohe broneerimistasu, tagatis, esimese kuu tasu ja kommunaalid (+ lisapaketid või teenused, kui need tellisid). - Palju õnne, sinu broneering ongi kinnitatud! - Kui peaksid soovima oma broneeringut tühistada, saad tingimuste kohta lugeda allpool Tühistamise osas. NB! Kui soovid meie juures peatuda lühemat aega kui üks kuu, siis broneeri siin: larsen.cloudbeds.com
Mis on tubade hinnad ja millest need sõltuvad?

Kasutame dünaamilist hinnastamist, mis tähendab, et tubade hinnad sõltuvad maja täituvusest. Samuti mõjutab hinda majutusruumi tüüp. Kommunaalkulud koosnevad halduse tasust, fikseeritud osast ja tegelikul energiahinnal baseeruvast muutuvast osast. Muutuv osa siseldab kütet, vee soojendamist ja elektrit.  


Kommunaalkulude hinna sisse kuuluvad ka Happiness Manageri poolt korraldatavad üritused, väljasõidud, treeneri poolt läbiviidud rühmatreeningud, üle maja leviv kiire WiFi, kõikide ühisalade kasutus, fitness ruumi kasutus (Campus House ja Stereo House) ning kiire ja abivalmis klienditeenindus. Tagatisraha on ühe kuu tasu (ilma kommunaalkuludeta) ning lisandub ka broneerimistasu. Broneerimistasu võimaldab broneerida kuni 6 kuud ette ja garanteerib teile toa. Lisaks on Teil broneerimistasu maksmisel alati õigus leping üles öelda vaid 30-päevase etteteatamisega, kui pikenduste sektsioonis ei ole märgitud teisiti.

Milliseid lisateenuseid ja -pakette on mul võimalik tellida või osta?
Pakume klientidele võimalust osta lisapakette, mis muudavad saabumise mugavamaks: - Master Chef – kõik, mida vajad toidu valmistamiseks ja siis selle nautimiseks (taldrikud, kruusid, klaasid, söögiriistad, pott, pann, köögitarvikud, köögirätik, lõikelaud, kuumaalus), hind 99 EUR. -Clean Sheets – kõik, mida vajad magamiseks ja pesemiseks (tekk, padjad, voodilinad, rätikud), hind 125 EUR. Pakume igas majas lisateenusena ka parkimist kinnises hoovis
 (hind 29-39 EUR, olenevalt majast). Parkimisteenus on saadaval vabade kohtade olemasolul. Koristusteenust: 
 1) 4x kuus, hind 59.00 EUR/kuu 
 2) 2x kuus, hind 34.90 EUR/kuu 
3) 1x kuus, hind 24.90 EUR/kuu
Kas saan sõlmida lepingu vabalt valitud ajaks?
Sõlmime lepinguid perioodiks 1-12 kuud. Kui soovid peatuda meie juures alla ühe kuu, siis broneeri siin: larsen.cloudbeds.com Anname sulle alati enne lepingu lõppemist võimaluse lepingut pikendada. Lepingu pikendamisest saad lugeda allpool Pikendamise osas.
Kuidas saan broneeringu eest tasuda?
Tasuda on võimalik kas krediitkaardi (Visa, Mastercard) või Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor). Kõik maksed toimuvad eurodes. Stay Larsen OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale, kelleks on Montonio.

Majad ja toatüübid

Milliste majade ja toatüüpide vahel saan valida?

Larsenis saad valida nelja maja ning mitme erineva toatüübi vahel: valikus on nii mugavad stuudiod, moodsad loftid, kahetoalised kui ka jagatud tubadega variandid. Meie toad on täielikult möbleeritud, et saaksid end sisse seada kasvõi kohe. Kui broneerid konkreetset ruumi, siis näed täpsemalt, mis sinu valitud ruumis sisaldub. Kõikides Larseni majades on ka lahedad ja avarad ühisalad, mis on mõeldud kõikidele klientidele kasutamiseks ja nautimiseks: Eduard House’ist leiad lobby, kus asub õhuhokilaud, erinevad lauamängud ning väike raamatunurgake. Vaikses co-working toas saad keskenduda õpingutele või rahus tööd teha, imetledes uhket vaadet. Avaral katuseterrassil võid nautida päikeseloojangut, hingata värsket õhku või lugeda oma lemmikraamatut mugavas võrkkiiges. Rocca House’is on lisaks avale lobby'le ka telekatuba, kus korraldada filmiõhtuid või mängida naabritega Xbox’i, päikesepoolne terrass ning haljasala koos jõuala, korvpallirõnga ja pinksilauaga. Iga toaga tuleb kaasa ka oma rõdu! Campus House’is saad tööasju ajada näiteks koosolekuteruumis või avaras co-living alas, päevitada katuseterrassil, mängida telekatoas sõpradega Xboxi, teha trenni fitness ruumis või nautida üliägedat haljasala koos pinksilaua ja kiikedega. Iga toaga tuleb kaasa ka oma rõdu! Stereo House sisaldab endas ägedat ühisala koos funktsioneeriva ühisköögi ja baariga; lisaks saad tööasju ajada näiteks koosolekuteruumis, päevitada katuseterrassil, mängida telekatoas sõpradega Xboxi või teha trenni fitness ruumis. Igas majas on klientidele kasutamiseks kiire WiFi. Samuti saavad kõik kliendid parkida oma jalgrattad rattamajja ning kasutada jalgrataste hoolduspunkti. Autoga liiklejatel on võimalus lisatasu eest parkida oma sõiduvahend kinnisesse parklasse. Kõigi kolme maja juurest leiad ka Cleveroni pakiautomaadid, kuhu saad soovi korral pakke tellida. Rocca House, Campus House ja Stereo House sisaldavad ühiskasutatavaid pesuruume; Eduard House’is on kuivatiga pesumasin igas majutusühikus juba olemas. Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: - Eduard House - Rocca House - Campus House

Kuidas ma tuba näha saan?
Meie kodulehelt saad mugavalt broneerida majutusruumi tuuri. Selleks mine broneerimislehele larsen.ee/otsing vali välja sind huvitav tuba, millega sooviksid lähemalt tutvuda ning kliki nupul Broneeri toa vaatamine. Nüüd saad valida kalendrist sobiva aja. Pakume sulle nii videokonsultatsiooni kui ka meie majutuskonsultandiga vaatamise võimalust. Kui valid esimese variandi, siis lepime sinuga kokku aja, millal tutvustame sulle läbi veebi maja ja ruumi võimalusi. Majutuskonsultandiga vaatamine on traditsiooniline ruumituur, kus kohtud majutuskonsultandiga kokkulepitud ajal sind huvitavas majas, kus ta tutvustab sulle maja võimalusi ning sinu valitud tuba. Meie kalendrist näed täpsemalt, millistel aegadel on võimalik eri tüüpi vaatamisi broneerida.

Saabumine

Kas ma võin vabalt valitud kuupäeval saabuda?
Just, Larsenis saad saabumis- ja lahkumiskuupäeva ise valida. Kui saabud või lahkud keset kuud, arvestame esimesel ja viimasel kuul kuutasu päevapõhiselt.
Kuidas näeb välja saabumine?
Oleme valmis sind vastu võtma alates 16.00 lepingus märgitud saabumise päeval. Meie majades on kasutusel nutilukud, mis tähendab, et hoonetesse pääseb kas personaalse koodi, mobiilse ligipääsu või võtmekaardi abil kellegagi kohtumata ning füüsilisel kujul võtit omamata. Täpsem info saabumise ja ligipääsude kohta saadetakse vahetult enne saabumist e-kirja teel.
Kuidas toimub toa üleandmine?
Kuna meie majas on nutilukud ning pole administraatorit, siis ruumi füüsilist üleandmist ei toimugi. Kogu vajaliku info saad e-posti teel, et saaksid mugavalt ja iseseisvalt end sisse seada. Pärast saabumist saadame sulle üleandmisakti, mis sätestab ruumi seisukorra põhjaliku detailsusega. Kui märkad lisapuudusi, siis on väga oluline, et annad meile neist kohe teada, et saaksime need lisada üleandmisaktile. Üleandmisaktis sisalduva info põhjal kontrollime ruumi üle peale lahkumist ning selle alusel teeme otsuse, kas seal on tekkinud lisakahjustusi.

Kohal olles

Kas ma saan ka koos kaaslasega tuba jagada?
Meie juurde võid tulla üksi või kaaslasega – mingit lisatasu sellest ei rakendu. Erandina on Eduard House’i Shared toad, mille üks magamistuba on mõeldud vaid üksikkasutuseks. Sõpru võid kutsuda külla igal ajal.
Kas ma saan tulla koos oma mööbliga?
Kõik meie toad on täielikult sisustatud, nii et oma mööbliga pole sul siin lihtsalt midagi peale hakata. Osaliselt möbleeritud või möbleerimata tubasid me kahjuks ei paku.
Kas pean järgima ka mõningaid majareeglid?
Hindame väga seda, et pead lugu meie majareeglitest, millega saad tutvuda siin: https://www.larsen.ee/reeglid. Oleme tänulikud, kui arvestad ka teiste klientidega. Näiteks soovitame alkohoolseid jooke avalikult mitte tarbida. Suitsetamine on rangelt keelatud kõikides majades (sh ühisaladel, mis asuvad õues). Öörahu on esmaspäevast reedeni kell 22:00-06:00, laupäeval ja pühapäeval kell 00:00-08:00.
Kas saan tulla koos lemmikloomaga?
Meie juurde on oodatud ka pisemat sorti koduloomad, näiteks nunnud hamstrid ja merisead. Kasside puhul lisandub topelttagatis. Kui sul tekib küsimus, kas sinu koduloom on Larseni majja oodatud, pöördu meie klienditoe poole.
Kuidas toimub igakuine maksmine?
Kuupõhised arved väljastatakse iga kuu esimesel tööpäeval ning need tuleb tasuda meie pangakontole 5. kuupäevaks.
Kas ma saan oma lepingu jooksul ka tuba vahetada, kui mul tekib soov?
Muidugi, vabade tubade olemasolul on seda alati võimalik teha. Vahetamisel rakendub 200 EUR (koristustasu+admintasu).
Mida teha, kui toas midagi katki läheb?
Kui toas läheb midagi katki või tekib mõni muu probleem, siis palun teavita meid koheselt. Pakume omalt poolt parandustöid, et probleem kiirelt lahedada. Hindame iga juhtumi puhul eraldi, mis on kahjustuse põhjus ning kas üldse või kui palju selle eest tasuda tuleb.

Lahkumine

Kas ma saan lõpetada lepingu ennetähtaegselt?
Lepingu võib öelda üles 30 päevase etteteatamisega, kuid sul on õigus antud perioodil tuba edasi kasutada. Juhul, kui soovid lahkuda päevapealt, siis arvestame ikkagi, et leping lõpeb 30 päeva pärast ning selle perioodi tuleb ka tasuda.
Kas ma pean enne lahkumist ka koristama?
Eeldame, et tagastad toa sama koristatult, nagu selle saabumispäeval said. Siiski arvestame alati lisaks 94 EUR koristustasu, mis võetakse maha tagatisest enne selle tagastamist. See on vajalik, kuna pärast lahkumist on alati vaja teostada ka spetsiifilisem koristus, mida klient ise teostada ei saa. Juhul, kui tuba on jäetud koristamata, rakendub kahekordne koristustasu summas 188 EUR.
Kuidas lahkumine välja näeb?
Lepingu lõppemise kuupäeval tuleb tuba vabastada hiljemalt kella 12ks päeval. Sel ajal aeguvad ka ligipääsud. Palun võta kaasa kõik oma asjad ja vii välja prügi. Me ei vastuta tuppa jäetud asjade eest.
Kuidas lahkudes tuba üle antakse?
Füüsilist üleandmist ei toimu. Pärast lahkumist kontrollime toa üle vastavalt saabumisel koostatud üleandmisaktile. Kui kõik on korras ja samas seisukorras nagu üleandmisaktil, siis tagastame tagatise täies mahus (miinus koristustasu 94 EUR) 2-4 nädala jooksul. Kui toas peaks olema tekkinud lisakahjustusi, mida üleandmisaktis polnud kirjas, siis saadame sulle teavitus ning hindame iga kahjustust eraldi. Sellisel juhul võib tagatise tagastamine viibida nii kaua, kuni kahjustused saavad eemaldatud.

Pikendamine

Kuidas toimub lepingu pikendamine?
Kui sa tead juba varakult, et soovid lepingut pikendada, siis anna meie klienditoele sellest e-posti teel teada ning jäta muu meie mureks. Ühtlasi saadame sulle umbes poolteist kuud enne sinu lepingu lõppemist meeldetuletuse, et saaksid lepingut pikendada mugavalt lihtsalt saadetud kirjale vastates. Lepingut pikendatakse hetkel kehtivate hindadega. Kui pikendad lepingut vähemalt 6 kuuks, siis broneerimistasu ei rakendu, v.a juhul, kui algselt broneerisid vähem kui 3 kuud ning maksid sellest tulenevalt väiksema lepingutasu. Kui pikendad aga vähem kui 6 kuuks, siis rakendub broneerimistasu, mis on 99 EUR. Kui pikendad esialgu 6 kuuks, aga otsustad ikkagi varem lahkuda, tuleb broneerimistasu tagantjärgi tasuda. Kui teatad 70 päeva enne sinu lepingu lõppemist, et soovid pikedada, garanteerime sulle selle võimaluse. Kui soovid aga pikendada vähem kui 70-päevase etteteatamisega, siis meil ei pruugi olla võimalust seda enam sulle pakkuda.

Tühistamine

Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu enne saabumist?
Kui broneerisid toa, kuid soovid selle tühistada 14 või rohkem päeva enne lepingu algust: Kui oled allkirjastanud lepingu ja maksnud ära arve, kuid saad aru, et ei ole ikkagi Larsenisse tulemas, siis tagastame kogu summa va broneerimistasu. Kui broneerisid ruumi, kuid soovid selle tühistada vähem kui 14 päeva enne lepingu algust: tagastamisele läheb vaid deposiit ehk siis broneerimistasu, peatumistasu, kommunaalkulusid ja lisapakettide tasusid ei tagastata.
Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu pärast saabumist?
Lepingust saab loobuda 30-päevase etteteatamisega - nii kaua võid oma ruumi edasi kasutada. Lahkuda võid ka varem, kuid maksma peab ikkagi 30 päeva eest, alates meie teavitamise päevast.

Roheline Larsen

Mida Larsen teeb keskkonna heaks?

Enam ei ole küsimuseks “Mis on keskkonnateadlikkus?”, vaid kuidas olla keskkonnateadlikum ning mida saame meie teha keskkonna heaks. Ühe päevaga me maailma ei päästa, kuid tehes koos rohelisemaid samme on positiivne mõju keskkonnale suurem.

Larsen on võtnud enda missiooniks harida ja suunata Larseni majade elanikke tegema rohelisemaid valikuid. Selleks on Larsenis ühised pesupesemise ruumid, jalgrattaparklad, jäätmete sorteerimise ja tulevikus ka komposteerimise võimalus. Meie üheks prioriteediks on suunata Larseni maja elanikke jäätmeteket vältima ja vähendama.

Larsenile on omistatud rahvusvaheline ökomärgis Green Key ehk Roheline Võti ning me tegutseme aktiivselt keskkonnahoiu ja kestliku mõtteviisi arendamisega, kasutades Green Key tegevusmudelit. Green Key on juhtiv standard, millega tunnustatakse majutusettevõtte keskkonnahoidlikku ja kestlikku tegutsemist.

Kuidas Larsenis jäätmeid sorteeritakse?

Larsen on loonud majade elanikele võimaluse sorteerida enda jäätmeid kuude erinevasse kategooriasse: segaolmejäätmed, segapakend, biojäätmed, paber ja papp, klaaspakend ja patareid/ akud. Lisaks on paigaldatud Larseni majadesse spetsiaalsed suitsukonidele mõeldud konteinerid.

Et elanike jaoks info leidmine jäätmete sorteerimisest võimalikult lihtsaks teha, on igas majutusühikus QR koodid, mida skännides saavad elanikud ligi jäätmete sorteerimise juhistele ja näpunäidetele, kuidas olla täna rohelisem kui eile :) .

Mis saab sorteeritud jäätmetest edasi?

Kõik jäätmed, mis Larsenis eraldi kogutakse, suunatakse edasisele käitlusele: 

  • Biojäätmete konteinerisse pandud biolagunevad jäätmed viiakse kompostväljakule, kus sellest kompostmulda tehakse. Osades majades on võimalik biolagunevaid jäätmeid ka kohapeal kompostida. Selleks on olemas komposter, kuhu pandud biojäätmetest valmivat komposti kasutatakse Larseni maju ümbritsevas haljastuses


  • Pakendijäätmed, paber ja papp viiakse järelsorteerimisse, mille käigus taaskasutuskõlblik materjal välja võetakse ning ringlusesse suunatakse. 


  • Segaolmejäätmed viiakse põletusse energia ja soojuse tootmiseks.


  • Patareid ja akud töötatakse ümber uuteks või kasutatakse neis sisalduvaid materjale muu kauba tootmiseks.


  • Kõik suitsukonid, mis on pandud spetsiaalsesse konteinerisse, jõuavad kunstnik Ines-Issa kaudu taaskasutusse. Ines kasutab konisid keskkonna-teemaliste skulptuuride loomiseks ning ka teadustööks, mille käigus leiab ta viise, kuidas konide filtriosa ümber töödelda. Kunstniku eesmärgiks on saavutada loodussõbralik, taaskasutatav plastikmaterjal, mis oleks ka biolagunev. Püsi kursis Inese toimetamistega siin: Instagram @inesvillido, www.inesvillido.com
Milleks üldse jäätmeid sorteerida?

Rahvusvaheliselt on paika pandud jäätmekäitlushierarhia, kuhu on reastatud keskkonna mõju suhtes erinevad tegevused.

Kõige prioriteetsem samm on püüdlemine jäätmetekke vältimise ja vähendamise suunas. Selle saavutamiseks tuleks meil kõigil üle vaadata oma tarbimis- ja käitumisharjumused ning mõista, et jäätmed on ressurss, mitte tarbetu prügi. Tootes ja tarbides kvaliteetseid, pika elueaga, mittetoksilisi ning võimalikult ressursisäästlikke tooteid, tekitame ka vähem jäätmeid. 

Alles sellele järgneb hierarhias tekkinud jäätmete sorteerimine, mis aitab vähendada töötlemist vajavate jäätmete hulka. Jäätmete tekkimisel tuleks neid esmalt proovida korduvkasutada (nt tühja moosipurki panna uus moos või riiete ostmine teiselt ringilt), sellele järgneb kompostimine või ringlusesse suunamine (nt vanapaberist uue paberi tegemine).

Hierarhia eelviimasel kohal on jäätmete põletamine, millest saadakse küll soojus- ja elektrienergiat, kuid põletatakse ära ka jäätmetes sisalduv materjal, mida muidu saaks taaskasutusse suunata. Kõige ebasoovitavam jäätmekäitlusviis on jäätmete ladestamine prügilasse, kuna sellega võetakse ringlusest välja väärtuslik materjal ning tekitatakse keskkonnale lisakoormust.

FAKTID
  • Suitsukonid on maailma kõige suurem reostus. Hinnanguliselt kaks kolmandikku igal aastal kasutatavatest triljonitest filtritest visatakse loodusesse.


  • Aastas visatakse ära 7.2 miljonit tonni toitu, millest üle poole on tegelikult täiesti söödav. 


  • Igas minutis ostetakse miljon plastikpudelit. Suurem osa plastikust lõpetab ookeanivetes. Aastaks 2050 on ookeanis plasti kaalult rohkem kui kala. 


  • Kõige esimene prügi taaskasutus oli 1031. aastal Jaapanis. Nad leidsid viisi, kuidas taaskasutada paberit ning müüsid seda poodides uue paberina.


  • 25st plastikpudelist on võimalik teha täiskasvanud inimesele fliisjakk.


  • Ühekordsete asjade puhul jääb tihti peitu ahel, kui palju tegelikult ressursse nende asjade valmistamiseks kulutatakse. Mõtlemapanev video: Story of Spoon


  • Kas teadsid, et ca 1/3 meie segaolmejäätmetest moodustavad biojäätmed

Kontaktid

Majutuskonsultant

Majutuskonsultant aitab kõigega broneerimisfaasis – tubade vaatamine, täpsustavad küsimused, broneerimine jne. Rene-Richard: +372 5197 4419 tere@larsen.ee hello@larsen.ee

Klienditugi

Gerda ja Kadi aitavad kõigega Larsenis peatumise ajal – saabumine, jooksvad küsimused, info majade kohta, väljaregistreerimine jne.


Pikaajaliste broneeringute puhul (rohkem kui 30 päeva), palume ühendust võtta telefoninumbril +372 600 6440 või e-maili aadressil klienditugi@larsen.ee E-R 9:00-17:00


Lühiajaliste broneeringute puhul (vähem kui 30 päeva), palume ühendust võtta telefoninumbril +372 600 7373 või e-maili aadressil booking@larsen,ee E-P 9:00-20:00

Community Manager

Kes on Community Manager?
Community Manager hoolitseb selle eest, et majas elu keeks ning kellelgi ei hakkaks igav. Ta korraldab pidevalt lahedaid üritusi, treeninguid ja muid tegevusi, mis loovad klientide vahel võimalusi omavahel tuttavaks saada ja tekitada kogukonnatunnet. Ta on iga maja süda, kes hoolitseb kõige vahva eest. Community Manageri eesmärk on pakkuda kõikidele Larseni majja saabujatele võimalikult lahedat ja meeldejäävat kogemust, aidata end tunda uues paigas hubaselt ja kiiremini sisse elada. Lisaks üritustele pakub Larsen oma klientidele ka eksklusiivsed pakkumisi meie partneritelt või üllatab aeg-ajalt toredate kingitustega - et igast päevas elamus teha!
Milliseid üritusi Community Manager korraldab?
Community Manager proovib katta võimalikult mitmekülgseid teemasid, et igaüks leiaks midagi oma maitsele. Seetõttu võivad igakuised üritused varieeruda aastast aastasse või majade lõikes. Siiani oleme näiteks avastanud bussireisiga Eesti ilusat loodust, tantsinud Silent Disco saatel maja ühisaladel, osalenud Eesti Vabaõhumuuseumis eestipärasel jõulupeol ning nautinud nautinud terrassil sooja suveõhtut, taustal DJ muusika ja teiste naabrite naerupahvakud. Me ei välista ühtki ideed - kui on huvi, saame avada ka Larseni oma vaba lava või viia läbi meeldejääva vanalinna pubituuri. Iga ürituse eesmärk on pakkuda häid emotsioone, unustamatuid elamusi ning julgustada kasutama kõiki Larseni majade hüvesid.
Millised huviringid on Larsenis?
Igas Larseni majas on regulaarsete kohtumistega huviringid, mis võivad varieeruda seinast seina. Näiteks Eduard House majas tegutseb kaks huviringi: kunstiring, kus saadakse kokku ja lastakse oma loomingulisus valla, ning trenniring, mille raames toimuvad nii jooga kui ka jõutrennid maja ühisaladel (talviti toas, suviti katuseterrassil). Nendes osalemine on kõigile klientidele vabatahtlik ja tasuta. Huviringide eesmärk on võimaldada ühiste tegevuste abil tutvuda teiste klientidega ja luua uusi tutvusi, kelle seast leida endale lauamängusõber, jutukaaslane või, miks mitte, ka tõeline eluarmastus :)