Korduma Kippuvad Küsimused

Broneerimine ja hinnad

Kuidas broneerimine käib?
Larsenis on ülilihtne ja kiire instant booking süsteem. Saad kogu broneerimise protsessi algusest lõpuni teha kodulehel: algul valid oma lemmiktoa, siis broneerid soovi korral vaatamise, lõpuks sõlmid lepingu ja tasud. Kirjeldame sulle kogu broneerimisprotsessi: - Mine broneerimiseks larsen.ee/otsing ja sisesta endale sobivad kuupäevad. - Vali küljepealsest menüüst sobivad filtrid (filtrite abil saad leida kiirelt just sellise toa, nagu soovid. Valida saab näiteks kindla maja asukoha, toatüübi, rõdu või terrass, spordiruumi olemasolu jne). - Sulle kuvatakse nimekiri kõikidest tubadest, mis on saadaval sinu jaoks sobival ajal ja mis vastavad sinu filtritele. Kui soovid rohkem valikuid, siis võta filtreid vähemaks ja lase meil sind üllatada! - Samuti saad tube sorteerida hinna või suuruse põhjal. - Igale majutusühikule klikkides näed selle kohta rohkem infot ning saad broneerida ka selle majutusühiku vaatamise. - Kui soovid broneerida endale majutusühiku, siis kliki nupul Broneeri. - Järgmisena saad valida lisateenused ja lisapaketid, kui soovid. - Siis suunatakse sind kliendiankeedile, kuhu saad sisestada oma andmed. - Ja pärast seda ongi aeg lepingu sõlmimiseks. Kui soovid enne broneerimist lepinguga tutvuda, saad seda teha siin. - Pärast lepingu sõlmimist jääb vaid viimane samm: maksmine. Kui broneerid rohkem kui 30 päeva ette, tuleb esialgu tasuda vaid broneerimistasu. Kui broneerid vähem kui 30 päeva ette, tuleb tasuda kohe broneerimistasu, tagatis, esimese kuu tasu ja kommunaalid (+ lisapaketid või teenused, kui need tellisid). - Palju õnne, sinu broneering ongi kinnitatud! - Kui peaksid soovima oma broneeringut tühistada, saad tingimuste kohta lugeda allpool Tühistamise osas. NB! Kui soovid meie juures peatuda lühemat aega kui üks kuu, siis broneeri siin: larsen.cloudbeds.com
Mis on tubade hinnad ja millest need sõltuvad?

Kasutame dünaamilist hinnastamist, mis tähendab, et tubade hinnad sõltuvad maja täituvusest. Samuti mõjutab hinda majutusruumi tüüp. Kommunaalkulud koosnevad halduse tasust, fikseeritud osast ja tegelikul energiahinnal baseeruvast muutuvast osast. Muutuv osa siseldab kütet, vee soojendamist ja elektrit.  


Kommunaalkulude hinna sisse kuuluvad ka Happiness Manageri poolt korraldatavad üritused, väljasõidud, treeneri poolt läbiviidud rühmatreeningud, üle maja leviv kiire WiFi, kõikide ühisalade kasutus, fitness ruumi kasutus (Campus House ja Stereo House) ning kiire ja abivalmis klienditeenindus. Tagatisraha on ühe kuu tasu (ilma kommunaalkuludeta) ning lisandub ka broneerimistasu. Broneerimistasu võimaldab broneerida kuni 6 kuud ette ja garanteerib teile toa. Lisaks on Teil broneerimistasu maksmisel alati õigus leping üles öelda vaid 30-päevase etteteatamisega, kui pikenduste sektsioonis ei ole märgitud teisiti.

Milliseid lisateenuseid ja -pakette on mul võimalik tellida või osta?

Pakume klientidele võimalust osta lisapakette, mis muudavad saabumise mugavamaks: - Master Chef – kõik, mida vajad toidu valmistamiseks ja siis selle nautimiseks (taldrikud, kruusid, klaasid, söögiriistad, pott, pann, köögitarvikud, köögirätik, lõikelaud, kuumaalus), hind 99 EUR. -Clean Sheets – kõik, mida vajad magamiseks ja pesemiseks (tekk, padjad, voodilinad, rätikud), hind 125 EUR. Pakume igas majas lisateenusena ka parkimist kinnises hoovis
või hoone ees 39 EUR. Parkimisteenus on saadaval vabade kohtade olemasolul. Koristusteenust: 
1) 1x kuus, hind 24.90 EUR / kuu 
2) 2x kuus, hind 39.90 EUR / kuu 
3) 4x kuus, hind 59.90 EUR / kuu

Kas saan sõlmida lepingu vabalt valitud ajaks?
Sõlmime lepinguid perioodiks 1-12 kuud. Kui soovid peatuda meie juures alla ühe kuu, siis broneeri siin: larsen.cloudbeds.com Anname sulle alati enne lepingu lõppemist võimaluse lepingut pikendada. Lepingu pikendamisest saad lugeda allpool Pikendamise osas.
Kuidas saan broneeringu eest tasuda?
Tasuda on võimalik kas krediitkaardi (Visa, Mastercard) või Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor). Kõik maksed toimuvad eurodes. Stay Larsen OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale, kelleks on Montonio.

Majad ja toatüübid

Milliste majade ja toatüüpide vahel saan valida?

Larsenis saad valida nelja maja ning mitme erineva toatüübi vahel: valikus on nii mugavad stuudiod, moodsad loftid, kahetoalised kui ka jagatud tubadega variandid. Meie toad on täielikult möbleeritud, et saaksid end sisse seada kasvõi kohe. Kui broneerid konkreetset ruumi, siis näed täpsemalt, mis sinu valitud ruumis sisaldub. Kõikides Larseni majades on ka lahedad ja avarad ühisalad, mis on mõeldud kõikidele klientidele kasutamiseks ja nautimiseks: Eduard House’ist leiad lobby, kus asub õhuhokilaud, erinevad lauamängud ning väike raamatunurgake. Vaikses co-working toas saad keskenduda õpingutele või rahus tööd teha, imetledes uhket vaadet. Avaral katuseterrassil võid nautida päikeseloojangut, hingata värsket õhku või lugeda oma lemmikraamatut mugavas võrkkiiges. Rocca House’is on lisaks avale lobby'le ka telekatuba, kus korraldada filmiõhtuid või mängida naabritega Xbox’i, päikesepoolne terrass ning haljasala koos jõuala, korvpallirõnga ja pinksilauaga. Iga toaga tuleb kaasa ka oma rõdu! Campus House’is saad tööasju ajada näiteks koosolekuteruumis või avaras co-living alas, päevitada katuseterrassil, mängida telekatoas sõpradega Xboxi, teha trenni fitness ruumis või nautida üliägedat haljasala koos pinksilaua ja kiikedega. Iga toaga tuleb kaasa ka oma rõdu! Stereo House sisaldab endas ägedat ühisala koos funktsioneeriva ühisköögi ja baariga; lisaks saad tööasju ajada näiteks koosolekuteruumis, päevitada katuseterrassil, mängida telekatoas sõpradega Xboxi või teha trenni fitness ruumis. Igas majas on klientidele kasutamiseks kiire WiFi. Samuti saavad kõik kliendid parkida oma jalgrattad rattamajja ning kasutada jalgrataste hoolduspunkti. Autoga liiklejatel on võimalus lisatasu eest parkida oma sõiduvahend kinnisesse parklasse. Kõigi kolme maja juurest leiad ka Cleveroni pakiautomaadid, kuhu saad soovi korral pakke tellida. Rocca House, Campus House ja Stereo House sisaldavad ühiskasutatavaid pesuruume; Eduard House’is on kuivatiga pesumasin igas majutusühikus juba olemas. Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: Täpsemat infot majade kohta saad lugeda siit: - Eduard House - Rocca House - Campus House

Kuidas ma tuba näha saan?
Meie kodulehelt saad mugavalt broneerida majutusruumi tuuri. Selleks mine broneerimislehele larsen.ee/otsing vali välja sind huvitav tuba, millega sooviksid lähemalt tutvuda ning kliki nupul Broneeri toa vaatamine. Nüüd saad valida kalendrist sobiva aja. Pakume sulle nii videokonsultatsiooni kui ka meie majutuskonsultandiga vaatamise võimalust. Kui valid esimese variandi, siis lepime sinuga kokku aja, millal tutvustame sulle läbi veebi maja ja ruumi võimalusi. Majutuskonsultandiga vaatamine on traditsiooniline ruumituur, kus kohtud majutuskonsultandiga kokkulepitud ajal sind huvitavas majas, kus ta tutvustab sulle maja võimalusi ning sinu valitud tuba. Meie kalendrist näed täpsemalt, millistel aegadel on võimalik eri tüüpi vaatamisi broneerida.

Saabumine

Saabumise info

Kõik saabumisega seotud detailid on välja toodud teie lepingus, sealhulgas saabumise ja lahkumise kuupäevad ning seotud kuutasud.

Saabumispäeva hommikul saadetakse teile e-kiri üksikasjalike juhistega, mis sisaldavad vajalikku infot saabumise kohta. See e-kiri on lisaks varasemale kirjale pealkirjaga "Tähtis info sinu saabumise kohta! / Important Information About Your Check-In!", mis saadetakse pärast broneeringu kinnitust.

Nendes e-kirjades on välja toodud hoone ja toa ligipääsuinfo.

Kuidas näeb välja saabumine?

Ootame teid saabumise päeval alates kella 16.00-st. Meie hooned on varustatud nutilukkudega, mis võimaldavad mugavat ligipääsu kas isikliku koodi, mobiilirakenduse või võtmekaardi abil.

Kuna meie hooned on iseteeninduslikud ja kohapeal puudub administraator, toimub kogu sisseregistreerimisprotsess kontaktivabalt. Kõik vajalikud saabumise ja ligipääsu üksikasjad saadetakse e-posti teel vahetult enne kolimispäeva, et teie saabumine oleks sujuv ja mugav.

Kuidas toimub toa üleandmine?

Check-in on võimalik igal ajal alates kell 16.00 teie saabumispäeval, kuna ligipääs aktiveeritakse sellest hetkest. Hoonesse ja oma tuppa saab siseneda ööpäevaringselt, sealhulgas öisel ajal, tagades paindliku saabumise võimaluse.

Saabumispäeval saadetakse teile e-posti teel dokument nimega "Handover Act", mille abil saate kolme päeva jooksul raporteerida oma toas leitud probleeme või puudusi.

Kas saan varem sisse kolida?

Varasem sisseregistreerimine sõltub saadavusest. Palun võtke ühendust e-posti teel aadressil support@larsen.ee, et uurida, kas tuba on valmis enne ametlikku sisseregistreerimise aega.

Miks on oluline täita Handover Act?

Handover Act on oluline dokument, mis saadetakse teile saabumispäeval ja mille täitmiseks on kolm päeva. Selle täitmine on vajalik, kuna see fikseerib toa seisukorra kolimise ajal, kaitstes nii teid kui ka Larsenit võimalike kahjuvaidluste eest. Kõik puudused ja probleemid saab kohe alguses dokumenteerida, tagades selge ülevaate toa seisukorrast ning vajaminevatest parandustest või kohustustest.

Kui täidate Handover Act’i enne kolmandat päeva või soovite pärast selle esitamist lisada täiendavat infot, on teil võimalik saata lisadokumente e-posti aadressile support@larsen.ee kolme päeva jooksul. See protsess aitab tagada, et teie viibimine algab selgusega ja murevabalt.

Parkimine

Kuidas parkimist tellida?

Kui te ei valinud lepingut sõlmides parkimist, võtke palun ühendust meie klienditoega aadressil support@larsen.ee. Pakume parkimisvõimalusi aiaga piiratud hoovis või hoone ees hinnaga 29–39 EUR kuus, olenevalt saadavusest.

Parkimiskorraldus Eduard House

Parkla asub hoone taga ning sinna pääseb mobiilirakenduse või kaardi abil. Korrapäraseks parkimiskorralduseks määratakse teile konkreetne parkimiskoht. Värav avaneb automaatselt väljasõidul.

Tasuta parkimise jaoks võib kasutada hoone kõrval või tänaval olevaid vabu kohti. Palun jälgige tasuta parkimist tähistavaid liiklusmärke.

Parkimiskorraldus Campus House

Parkla asub sissepääsust paremal ning sinna pääseb uksekoodi abil. Korrapäraseks parkimiskorralduseks määratakse teile konkreetne parkimiskoht. Tõkkepuu avaneb automaatselt väljasõidul.

Campus House’i lähedal on olemas tasuta parkimise võimalused, kuid palun jälgige liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.

Parkimiskorraldus Rocca House

Parkla asub hoone all, sissepääs on peaukse paremal küljel. Sisenemiseks kasutage oma toa koodi, mille saab sisestada vasakule seinale paigaldatud paneelil vahetult enne väravat. Konkreetne parkimiskoht määratakse teile e-posti teel. Värav avaneb automaatselt väljasõidul.

Tasuta parkimist on võimalik kasutada tänaval Rocca House’i vastas, kuid palun jälgige liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.

Parkimiskorraldus Stereo House

Parkimisluba väljastatakse vastavalt teie broneerimisperioodile ning selleks on vajalik auto registreerimisnumber. Parkida võib hoone ees olevatele vabadele kohtale, välja arvatud Larseni töötajatele reserveeritud kohtadele. Parkimine toimub vabade kohtade olemasolul.

Alternatiivina on võimalik parkida vastavalt Ühisteenuste poolt kehtestatud hinnakirjale parklasse numbriga P92, kus parkimine on lubatud mõlemal pool parkimisala.. Samuti võib Stereo House’i lähedal kasutada tänaval asuvaid tasuta parkimisalasid, kuid palun jälgige liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.

Kus saavad külalised parkida?
Külalised saavad parkida meie parklates vabade kohtade olemasolul ja tasu eest. Hind arvutatakse kasutuspäevade järgi ning arve esitatakse meie hoone elanikule, kes külalise jaoks parkimise tellib. Selle võimaluse jaoks pöörduge palun klienditoe poole aadressil support@larsen.ee.
Alternatiivina saavad külalised parkida meie hoonete lähedal tasuta parkimisalades. Täiendav teave iga hoone parkimiskorralduse kohta on välja toodud eraldi. Palume jälgida liiklusmärke, et mitte parkida tasulisele alale.

Lemmikloomad

Kas ma saan tulla koos oma lemmikloomaga?

Larseni majutuskohtadesse on oodatud väiksemad koduloomad, sealhulgas hamstrid, merisead ja kassid. Siiski palume tähele panna, et koerad ei ole lubatud. Kui teil on küsimusi oma lemmiklooma sobivuse kohta, võtke julgelt ühendust meie klienditoega!

Kas lemmikloomaga saabudes tuleb maksta lisatasu?

Lemmikloomaga tulles rakendub kahekordne deposiiditasu.

Toa ja maja vahetamine

Kas ma saan oma tuba vahetada viibimise ajal?

Muidugi! Toavahetus on võimalik vastavalt saadavusele. Toavahetuse tasu on 200€ (katab koristus- ja halduskulud). Küsimuste korral toavahetuse osas, saatke palun e-kiri aadressile hello@larsen.ee ning lisage, millist toatüüpi te eelistate.

Kas ma saan kolida teise Larseni majja?

Tuba on võimalik vahetada Larseni majade vahel, kui seal on saadaval vabu tube. Saatke palun e-kiri aadressile hello@larsen.ee, märkides ära soovitud toatüüp ja maja. Kõikide toavahetuste puhul, sealhulgas majade vahel, rakendub tasu 200€ (katab koristus- ja halduskulud).

Kohal olles

Kas ma võin tuua oma mööbli?

Kõik meie toad on täielikult möbleeritud, seega ei ole vajadust täiendavat mööblit tuua. Siiski on teil lubatud lisada väiksemaid sisustuselemente, nagu kohvilaud või öökapid, eelneva kokkuleppe alusel meiega. Hetkel ei paku me osaliselt möbleeritud ega möbleerimata tube.

Kas pean järgima ka mõningaid majareeglid?

Hindame teie lugupidamist meie majareeglite vastu, millega saate tutvuda siin: Larsen Stay kodureeglid. Palume teil olla teiste elanike suhtes lugupidav, näiteks koristada enda järel, et hoida ühisruumid puhtad ja mugavad kõigile. Suitsetamine (ka e-sigaretid) on kõikides majades rangelt keelatud, sealhulgas toas, rõdul ja välistingimustes (välja arvatud määratud aladel).

Öörahu kehtib tööpäevadel kell 22:00-06:00 ja nädalavahetustel kell 00:00-08:00. Aitäh, et aitate meil hoida meeldivat keskkonda kõigile!

Mida teha, kui toas midagi katki läheb?

Kui teie toas läheb midagi katki või te tuvastate muid probleeme, andke sellest palun meile kohe teada, et saaksime kiiresti reageerida. Meie meeskond teostab parandustöid probleemide võimalikult kiireks lahendamiseks. Kahjudega seotud kulud hinnatakse individuaalselt, sõltuvalt põhjusest ning me teavitame teid, kui maksmine on vajalik. Kõikidest probleemidest saab märku anda hooldusteenuste vormi kaudu.

Kuidas toimib WIFI ja kas ma saan kasutada võrgukaablit?

Võrgu nimi vastab teie maja nimele ja parool on StayLarsen1B

Kui soovite tellida eraldi internetiteenust, saate meie eelneva nõusolekuga korraldada teenusepakkuja visiidi. Pange tähele, et kui viibite Eduardi majas, siis pooled toad on juba ruuteriga varustatud ning alternatiivseid internetilahendusi sinna paigaldada ei saa. Interneti miinimumkiirus on 10MB üles- ja allalaadimiseks.

Larseni kogukond

Kuidas saan olla osa Larseni kogukonnast?

Kui kolite Larseni majja, saate automaatselt osa meie elavast kogukonnast! Kui soovite uusi inimesi kohata ja sõpru leida, korraldab Larseni Community Manager igakuiselt üritusi, mis on mõeldud ainult elanikele. Nendest üritustest antakse teada iga maja koridorides olevatel ekraanidel, meie Discordi kogukonnaplatvormil ja igakuises uudiskirjas. Üritustel osalemiseks registreeruge lihtsalt ürituse plakatitel olevate QR-koodide või linkide kaudu.

Milliseid üritusi Community Manager korraldab?

Korraldame mitmesuguseid üritusi, sealhulgas filmiõhtuid, ühiskokkamise sessioone, kunstikursusi, grupijalutuskäike, treeninguid ja loomulikult meie kuulsaid Larseni pidusid! Samuti organiseerime kultuuriõhtuid, kus elanikud saavad jagada ja tähistada oma kodumaist kultuuri toidu, muusika, traditsioonide ja lugude kaudu.

Kas ma saan majas ise ürituse korraldada?

Absoluutselt! Meile väga meeldib, kui elanikud toovad oma oskused, hobid või loomingulised ideed kogukonda. Kui soovite korraldada üritust, kursust, treeningut või muud tegevust, oleme siin, et teid toetada ja juhendada, et kõik sujuks põnevalt ja nauditavalt kõigi jaoks.

Lahkumine

Kas ma saan lõpetada lepingu ennetähtaegselt?

Teil on õigus lõpetada leping ennetähtaegselt 30-päevase etteteatamisega, tingimusel, et väljakolimise kuupäev ei lange nädalavahetusele. Kui soovite lepingu lõpetada koheselt, rakendatakse trahvi, mis võrdub ühe kuu üürisumma ja kommunaalkuludega.

Nagu on sätestatud teie lepingus, tagastame teie tagatisraha 30 kalendripäeva jooksul pärast lepingu lõppemist, eeldusel, et teie vastu ei esitatud pretensioone. Pange tähele, et lõppkoristustasu, nagu on määratud lepingus, arvestatakse tagatisrahast maha.

Kas ma pean enne lahkumist ka koristama?

Ootame, et tuba tagastatakse samas puhtas seisukorras, nagu see oli saabumisel. Kõik isiklikud esemed ja prügi tuleb eemaldada. Siiski arvestatakse tagatisrahast maha kohustuslik koristustasu summas 94 eurot enne tagastamist. See tasu katab põhjaliku lahkumisjärgse koristuse kulud, mida külalised ei saa ise teha. Kui tuba jäetakse puhastamata, lisandub kohustuslikule koristustasule täiendav süvakoristustasu summas 94 eurot.

Kuidas lahkumine välja näeb?

Lepingu lõppemise päeval tuleb tuba vabastada hiljemalt kell 11.00. Pärast seda aegub ka elektrooniline ligipääs. Palun võtke kõik oma isiklikud asjad kaasa ja viige prügikott välja. Me ei vastuta tuppa unustatud asjade eest. Lahkuda võib igal ajal enne lepingu lõppemist, kuna toa füüsilist üleandmist lahkumisel ei toimu.

Millal toimub deposiidi tagastamine?

Deposiit tagastatakse 30 päeva jooksul pärast lepingu lõppemist sellele kontole, mida kasutati viimase rendimakse tegemiseks, kui pole määratud teisiti. Kui toas ei ole kahjustusi ega ootel arveid, tagastatakse depoosiditasu. Lepingu järgi arvestatav puhastustasu 94 EUR lahutatakse deposiidist.

Kuidas hinnatakse kahjusid minu toas pärast lahkumist?

Lahkumispäeval viiakse läbi toa kontroll, et hinnata toa seisukorda. Meie meeskond teeb põhjaliku 29-sammulise kontrolli ja dokumenteerib kõik kahjustused. Seejärel võrreldakse leide teie üleandmisprotokolliga, mis tehti sisse kolides. Kui avastame kahju, mida teie üleandmisprotokollis ei ole kirjas, anname teile teada. Pange tähele, et kõik kahjud, mida te ei ole dokumenteerinud, arvestatakse teie deposiidist maha (v.a loomulik kulumine).

Pikendamine

Kuidas toimub lepingu pikendamine?

Majutuse pikendamiseks saatke lihtsalt e-kiri meie müügitiimile aadressil hello@larsen.ee, märkides ära kuupäevad, mida soovite lisada. Palun andke teada, kas eelistate jääda oma praegusesse tuppa või soovite uurida teisi toavõimalusi. Teeme kõik, et teie soovile kiiresti vastu tulla!

Tühistamine

Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu enne saabumist?

Kui soovite lepingu tühistada vähemalt 14 päeva enne sissekolimist, tagastame kogu summa, välja arvatud broneerimistasu.

Kui soovite lepingu tühistada vähem kui 14 päeva enne sissekolimist, tagastame ainult tagatisraha, juhul kui olete otsustanud tasuda kogu summa ette. Igakuine deposiidivaba tasu ei ole ühelgi juhul tagastatav.

Mis juhtub, kui soovin tühistada oma lepingu pärast saabumist?

Lepingu saab tühistada 30-päevase etteteatamisega – selle aja jooksul saate oma tuba edasi kasutada. Samuti võite lahkuda varem, kuid sel juhul peate ikkagi tasuma 30-päevase perioodi eest pärast etteteatamist.

Kontaktid

Majutuskonsultant

Majutuskonsultant aitab kõigega broneerimisfaasis – tubade vaatamine, täpsustavad küsimused, broneerimine jne (Esmaspäev-Reede 9:00-17:30)
Karl: +372 5197 4419; hello@larsen.ee

Klienditugi

Klienditugi aitab kõigega Larsenis peatumise ajal. Gerda, Hanna ja Aigi on kättesaadavad esmaspäevast reedeni kell 10:00–17:00. Töövälisel ajal suunatakse kõned meie turvapartnerile.

Lühiajaliste broneeringute puhul (kuni üks kuu): +372 600 7373; booking@larsen.ee

Pikaajaliste broneeringute puhul (üle 30 päeva): +372 600 6440; support@larsen.ee
Hooldus

Meie hooldusmeeskond aitab, kui teil on probleem toaga (elekter, valgustus, mööbel, küte, kodumasinad, torustik ja vesi, ventilatsioon jne).

Hooldusmeeskond on kättesaadav esmaspäevast reedeni kell 9:00–17:00 

maintenance@larsen.ee

Teatage probleemist siin: vorm

Turvateenus 24/7

Klienditoe töövälisel ajal, hädaolukorra või turvalisusega seotud probleemide korral võtke ühendust meie turvafirmaga numbril +372 677 4896

Community Manager

Meie Community Manager hoolitseb selle eest, et elu majas püsiks mõnus ja keegi ei tunneks igavust. Kogukonnajuht korraldab pidevalt vahvaid üritusi, treeninguid ja muid tegevusi, mis loovad võimalusi inimestel üksteisega tutvuda ja kogukonnatunnet tekitada community@larsen.ee